خبر فوری

 
 
دستگیری 7 تن از تروریست های دست اندر کار در حمله انتحاری به پاسگاه تخت بیگ از پیشاور
کد خبر :547833338

11:57 1402/01/24


برچسب ها : CTD, TTP, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریس, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم خیبر پختون خوا طی اطلاعیه ای اظهار داشت که 7 تن از عوامل وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP و دخیل در حمله انتحاری علیه پاسگاه تخت بیگ را از پیشاور و جمرود دستگیر کرده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم خیبر پختون خوا طی اطلاعیه ای اظهار داشت که 7 تن از عوامل وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP و دخیل در حمله انتحاری علیه پاسگاه تخت بیگ را از پیشاور و جمرود دستگیر کرده است.

طی عملیات نخست افراد با اسامی حمد الله فرزند بیت الله، فضل امین فرزند نیاز محمد، فضل احمد و محمد امیر پسران زر احمد شناسایی شده اند. درحالیکه طی عملیات موفقی دیگر در جمرود سه تن دیگر به نام های فرمان معروف به میجر فرزند دورانی، عبدالقیوم معروف به عثمان فرزند عقل میر و عنایت الله معروف به باتور فرزند بیت الله دستگیر شدند.

براساس گزارش، پیش از این طی عملیاتی مورخه 3 بهمن 1401 متهم اصلی و مهم دخیل در این حادثه به نام فرمانده ستانه جان شیخ کشته شده است که از آنجا به همراه اسلحه و مواد منفجره، اسناد مهمی کشف کرده بودیم.

در ادامه بیان شد که تلاش برای دستگیری دو تروریست دیگر دخیل در این حادثه تروریستی، ادامه دارد.

گفتنی است 29 دی 1401 حمله انتحاری علیه پاسگاه تخته بیگ صورت گرفته بود که منجر به کشته شدن 2 نیروی پلیس و یک شهروند شد.

ارسال نظر

 
1