خبر فوری

 
 
تی تی پی: 4 نظامی ارتش و یک جاسوس پاکستانی را به هلاکت رساندیم
کد خبر :494187392

17:44 1402/04/19


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, جاسوس, حملات تروریستی, وزیرستان جنوبی,

تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف از کشته شدن 4 نظامی ارتش پاکستان در حملات مختلف تروریستی این سازمان در وزیرستان جنوبی و همچنین قتل یک جاسوس نهادهای امنیتی در شهرستان تانک خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP در بیانیه های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان جنوبی و شهرستان تانک را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: مجاهدین بعدازظهر یکشنبه (18 تیر) طی حمله ای علیه ارتش پاکستان در منطقه عمرغزائی در وزیرستان جنوبی، 2 نظامی را کشته و دوربین جاسوسی را نیز منهدم کردند درحالیکه حمله دوم در منطقه کرمه انجام شد که احتمال زیاد تلفات به همراه داشته است.

وی همچنین اظهار داشت که ارتش پاکستان روز گذشته (18 تیر) در منطقه ورسته بخش شکتوئی در وزیرستان جنوبی سعی کرد به مجاهدین یورش برد که با جواب به موقع مجاهدین مواجه شد. در این درگیری ها دو نظامی ارتش کشته و تعدادی نیز زخمی شدند، درحالیکه مجاهدین موفق شدند به صورت امن از محل خارج شوند.

او در ادامه در پیامی دیگر از کشتن یک جاسوس در شهرستان تانک خبر داد و گفت: مجاهدین جاسوس نهادهای امنیتی پاکستان به نام مختیار را ربوده و پس از بازجویی، وی را به قتل رساندند.

وی تصریح داشت که مختیار چند روز پیش در یورش به منزل یکی از همرزمان ما دست داشت که در این حمله 4 دختر بچه کوچک به شهادت رسیدند. از طرفی به دلیل جاسوسی همین فرد در منطقه گومل 6 همرزم ما به شهادت رسیدند. روند تحقیقات برای رسیدن به شبکه همکار با مختیار ادامه دارد و به زودی تمامی افراد را به سزای اعمالشان خواهیم رساند. به این افرادی که درعوض دو قران ایمان خود را می فروشند هشدار می دهیم که از این کارها دست بکشند، در غیراین صورت متحمل سرانجام مشابه می شوند.

ارسال نظر

 
1