خبر فوری

 
تامین منابع مالی ساخت سد و بزرگراه محور گفتگوی مقامات اسلام آباد و ریاض
کد خبر :477346951

16:06 1403/01/31


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دیامر, صندوق توسعه ملی عربستان سعودی, محمد اورنگزیب, مدیر کل صندوق توسعه عربستان سعودی, واشنگتن, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

وزیر دارایی پاکستان و رئیس صندوق توسعه عربستان سعودی در حاشیه نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن پیرامون پروژه‌های قابل سرمایه گذاری به ویژه طرح‌های سد و بزرگراه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| وزیر دارایی پاکستان و رئیس صندوق توسعه عربستان سعودی در حاشیه نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن پیرامون پروژه‌های قابل سرمایه گذاری به ویژه طرح‌های سد و بزرگراه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای دولت فدرال پاکستان که برای شرکت در نشست بهاره صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن حضور دارد روز گذشته(پنجشنبه) با سلطان عبدالرحمان المرشد رئیس صندوق توسعه عربستان سعودی دیدار و رایزنی نمود.

طبق بیانیه وزارت خزانه داری پاکستان، محمد اورنگزیب در جریان این دیدار گزارشی از سفیر اخیر خود به عربستان سعودی و نیز سفر هیئت سعودی به پاکستان را رئیس صندوق توسعه عربستان ارائه داد.

وی با دعوت از سرمایه گذاران عربستانی برای مشارکت مالی در بخش‌های مختلف عمرانی و توسعه‌ای پاکستان اظهار داشت: پاکستان طرح‌های قابل اجرا را به سرمایه گذاران عربستانی ارائه خواهد داد.

محمد اورنگزیب پیشرفت‌های صورت گرفته در طرح‌های جاری صندوق توسعه عربستان سعودی در پاکستان را رضایت بخش توصیف نمود.

دو طرف در این دیدار همچنین تأمین منابع مالی پروژه بزرگراه N-25 که از کراچی تا چمن امتداد خواهد داشت و نیز سد دیامیر بهاشا را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

 
1