خبر فوری

 
دستگیری دو مظنون تحریک طالبان پاکستان به اتهام اخاذی و قتل هدفمند در کراچی
کد خبر :41662246

17:05 1402/01/20


برچسب ها : TTP, اخاذی, تحریک طالبان پاکستان, ترور, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دستگیری تروریست ها, قتل های هدفمند, کراچی,

نیروی رنجر و پلیس کراچی طی عملیاتی مشترک عبدالقادر و محمد کمال خان دو مظنون تحریک طالبان پاکستان را به اتهام اخاذی و قتل هدفمند دستگیر کردند.


سند: به گزارش راز نیوز| نیروی رنجر و پلیس کراچی طی عملیاتی مشترک عبدالقادر و محمد کمال خان دو مظنون تحریک طالبان پاکستان را به اتهام اخاذی و قتل هدفمند دستگیر کردند. این افراد به دستور افسر خان معروف به ارشد از اعضای تحریک طالبان پاکستان که مقیم افغانستان می باشد، اخاذی و اقدامات ترور را انجام می دادند.

براساس گزارش، این افراد دستگیر شده در اقدامات اخاذی و قتل های هدفمند در مناطق صدر، منگو پیر و بنارس کراچی دست داشته اند.

در گزارش آمده است که داستان از آنجایی شروع شد که یک تاجر محلی شکایتی مبنی بر دریافت تماس هایی با شماره های پاکستانی و افغانستانی جهت اخاذی، ثبت کرد. افراد دستگیر شده شماره تلفن های تجار محلی را برای ارشد می فرستادند و پس از دریافت مبالغ از تجار، آنها را به افغانستان ارسال می کردند. همچنین گفته شد که این افراد، تجاری را که از دادن مبلغ انکار می کردند را زخمی یا به قتل می رساندند.

ارسال نظر

 
1