خبر فوری

 
 
شهرستان کرم بر لبه ی جنگ مجدد
کد خبر :323139078

14:00 1402/05/25


برچسب ها : آر پی جی, افراد تکفیری, شهرستان کرم, شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, لشکر جهنگوی, کرم ایجنسی,

براساس گزارش منابع محلی شهرستان کرم، تنش های منطقه ای درحال افزایش است و منطقه با سرعت درحال حرکت به سمت جنگ مجدد می باشد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| پس از منتشر شدن اخباری از تنش تحمیلی از سوی قوم مقبل (اهل سنت) علیه قوم طوری تحت پشتیبانی تروریست سرشناس منطقه به نام عید نظر فاروقی از قوم منگل در شهرستان کرم درپی دستگیری عناصر هتاک قوم مقبل به شعائر الهی، خبرهای منتشر شده از سوی منابع محلی حاکی از آن است که قوم تکفیری منگل منطقه مسکونی بغدی را با گلوله های سلاح دوش پرتاب هدف قرار داده اند که پس از این رویداد ها، منطقه با سرعت بالا درحال حرکت به سمت جنگ مجدد می باشد.

براساس جزئیات منتشر شده، عناصر تکفیری قوم مقبل ساعت 00:10 شب 14اوت-23 مرداد منطقه مسکونی بغدی را با شلیک دو گلوله آر پی جی از بلندی های خر ورسک هدف قرار داده و پیمان جرگه صلح را نقض کرده اند. شایان ذکر است که این حمله تلفات جانی به همراه نداشت.

همچنین گفته می شود که دولت باید در عوض سکوت معنادار، اقدامی انجام دهد و مبلغ جریمه 120 میلیون روپیه ای نقض پیمان صلح را از قوم مقبل دریافت و اقدامات جدی علیه این عناصر شرور در منطقه انجام شود.

یکی از پیج های خبری محلی کرم ایجنسی پس از این تنش ها در پیامی از رهبران ملی گرا و احزاب سیاسی خواست تا ضمن ایفای نقش میانجیگری، فضای روبه جنگ منطقه را به صلح تبدیل کنند. همچنین گفته شد که منطقه نیازمند راهپیمایی صلح است.

ارسال نظر

 
1