خبر فوری

 
 
هلاکت 6 عنصر تروریستی به دست نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان ژوب
کد خبر :228282087

17:34 1402/08/10


برچسب ها : TTP, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, تحریک طالبان پاکستان, ژوب, سخنگوی ارتش پاکستان, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

در پی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان ژوب ایالت بلوچستان، 6 عنصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP به هلاکت رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | در پی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان ژوب ایالت بلوچستان، 6 عنصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات، به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی شامگاه سه شنبه 9 آبان (31 اکتبر) با داشتن اطلاعاتی مبنی بر حضور اشرار در شهرستان ژوب، عملیات دستگیری و پاکسازی را در منطقه سمبازه این شهرستان آغاز کردند که منجر به درگیری میان سربازان ارتش و عناصر تروریستی در منطقه شد.

در نتیجه این عملیات، شش تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP به همراه کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی اسلحه، مهمات و مواد منفجره، به هلاکت رسیدند.

به گفته سخنگوی ارتش پاکستان، تروریست های کشته شده در چندین اقدام تروریستی علیه نیروهای امنیتی و کشتار هدفمند غیر نظامیان بی گناه شرکت داشتند.

وی افزود: عملیات پاکسازی و جستجوی نیروهای امنیتی پاکستان برای از بین بردن سایر تروریست ها در منطقه، ادامه دارد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز اعلام کرد: سربازان ارتش پاکستان مصمم به همکاری با ملت جهت ریشه کنی تلاش های اشرار و عناصر تروریستی برای از بین بردن صلح، ثبات و توسعه در ایالت بلوچستان، هستند.

ارسال نظر

 
1