خبر فوری

 
تبریک رهبران عمان، روسیه و تاجیکستان به رئیس جمهور جدید پاکستان
کد خبر :2123124254

11:42 1402/12/22


برچسب ها : آصف علی زرداری, امامعلی رحمان, پادشاه عمان, پاکستان و تاجیکستان, پاکستان و روسیه, پاکستان و عمان, تبریک, رئیس جمهور پاکستان, رئیس جمهور تاجیکستان, رئیس جمهور روسیه, هیثم بن طارق, ولادیمیر پوتین,

سلطان عمان و رؤسای جمهور روسیه و تاجیکستان در پیامی به آصف علی زرداری، انتصاب وی در سمت رئیس جمهور جدید پاکستان را تبریک گفتند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | سلطان عمان و رؤسای جمهور روسیه و تاجیکستان در پیامی به آصف علی زرداری، انتصاب وی در سمت رئیس جمهور جدید پاکستان را تبریک گفتند.

هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امامعلی رحمان رئیس ‌جمهور تاجیکستان در پیامی با تبریک انتخاب آصف علی زرداری به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان، برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همچنین در ادامه پیام تبریک خود، بر روابط دوستانه روسیه و پاکستان تأکید و برای توسعه و تحکیم آن ابراز امیدواری کرد.

رئیس جمهور تاجیکستان نیز در پیامی، تبریک صمیمانه و بهترین آرزوهای خود را به مناسبت انتخاب زرداری به سمت ریاست جمهوری اسلامی پاکستان ابلاغ کرد و از سطح کنونی روابط دوستانه و همکاری‌های چندجانبه میان تاجیکستان و پاکستان ابراز خرسندی نمود.

وی افزود: با استفاده از این فرصت، مایلم بر تعهد طرف تاجیک به گسترش بیشتر روابط بر اساس ارزش‌های مشترک تاریخی، فرهنگی، روحیه درک، احترام و اعتماد متقابل تأکید کنم.

وی بیان کرد: ما گفتگوی فعال بین‌دولتی در سطوح عالی را وسیله‌ای مهم برای تقویت و گسترش روابط بین دو کشور دوست می‌دانیم.

امامعلی رحمان همچنین بر عزم خود برای غنی سازی و توسعه بیشتر روابط در زمینه‌های مختلف مورد علاقه دو کشور تأکید کرد.

رئیس جمهور تاجیکستان در پایان مکاتبه خود برای آصف علی زرداری سلامتی، رفاه و موفقیت‌های جدید در عرصه‌های دولتی و برای پاکستان صلح پایدار، ثبات، پیشرفت و رفاه آرزو کرد.

ارسال نظر

 
1