خبر فوری

 
 
هلاکت دو تروریست و جان باختن یک نیروی پلیس طی حمله به پاسگاه نیروی پلیس در شهر میانوالی ایالت پنجاب
کد خبر :210259847

11:02 1402/07/09


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, حمله تروریستی, نیروی پلیس, هلاکت تروریست ها,

در حمله شب گذشته عناصر تروریستی به پاسگاه کندل نیروی پلیس شهر میانوالی ایالت پنجاب، دو تروریست به هلاکت رسیده و یک نیروی پلیس جان خود را از دست داد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| درپی حمله شب گذشته (شب 9 مهر) عناصر تروریستی به پاسگاه نیروی پلیس در منطقه کندل شهر میانوالی یک نیروی پلیس جان باخته و دو تروریست مهاجم به هلاکت رسیدند.

به گفته عثمان انور بازرس کل نیروی پلیس پنجاب، حدود ده تا دوازده تروریست به پاسگاه پلیس در منطقه کندل حمله کردند که درپی تیراندازی مامور مستقر بر سقف ساختمان، دو تروریست کشته شدند.

وی افزود: حمله به پاسگاه از دو سمت صورت گرفته بود که درپی واکنش قاطع، حمله به پاسگاه کندل خنثی شد و با تیراندازی نیروی پلیس در پاسخ به حمله تروریستی، دو تروریست کشته درحالیکه مابقی آنها متواری شدند. در این حمله سرپاسبان هارون خان طی درگیری شجاعانه، به درجه شهادت نائل گشت.

بازرس کل پنجاب تصریح داشت که تیم های دایره مبارزه با تروریسم CTD به همراه چراغ های اس ام دی به محل تهاجم رسیده و عملیات تعقیب تروریست ها آغاز شده است اما به دلیل تاریکی و منطقه کوهستانی عملیات با دقت بالا و سرعت پایین پیش می رود.

 

تکمیلی:

براساس گزارش های اخیر منتشر شده، در این حادثه تروریستی دو تروریست وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP به هلاکت رسیده و یک تن نیز زخمی شده است.

یکی از افراد کشته شده به نام زبیر نواز برادر امیر ارشد تی تی پی در لکی مروت، و دیگری به نام محمد خان شناسایی شده اند.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با برعهده گرفتن مسئولیت این حمله، اذعان داشت که مجاهدین ساعت 12 شب گذشته پاسگاه کندل واقع در بخش عیسی خیل شهر میانوالی را با سلاح های سبک و سنگین هدف قرار دادند که طی تبادل آتش سرپاسبان هارون خان به هلاکت رسید و تعدادی نیروی امنیتی زخمی شدند.

محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی در پیام منتشرشده به تروریست های به هلاکت رسیده اشاره ای نکرده است.

ارسال نظر

 
1