خبر فوری

 

اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| ناو یرموک نیروی دریایی ارتش پاکستان روز چهارشنبه حین گشت امنیت دریایی در بندر مینا سلمان بحرین پهلو گرفت.

این کشتی در بدو ورود به بندر مورد استقبال مقامات ارشد نیروی دریایی بحرین و مقامات سفارت پاکستان قرار گرفت.

در بیانیه خبری نیروی دریایی پاکستان آمده است که افسر فرماندهی PNS YARMOOK با دریاسالار خلبان احمد محمد ابراهیم آل بن علی فرمانده نیروی دریایی سلطنتی بحرین، سرتیپ ثاقب قمر فرمانده گارد ساحلی سلطنتی بحرین و سایر مقامات ارشد نیروی دریایی بحرین دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناوچه پاکستان همچنین طی بازدید از ستاد فرماندهی نیروهای دریایی ترکیبی (CMF) با کمودور مارک اندرسون دیدار کرد. در این دیدارها، موضوعات حرفه‌ای با منافع دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در زمینه تقویت روابط دوجانبه در همه بخش ‌ها مجدداً تاکید شد.

در پایان حضور ناو نیروی دریایی پاکستان در بندر بحرین، تمرینات مشترک دریایی با کشتی المناما نیروی دریایی سلطنتی بحرین، کشتی DANIEL INOUYE ایالات متحده و کشتی دفاع شخصی دریایی ژاپن موسوم به JS SAMIDARE انجام داد. هدف از این رزمایش توسعه هم افزایی و درک متقابل میان نیروی دریایی شریک در حین تمرین قابلیت همکاری برای انجام عملیات مشترک در منطقه بود.

در ادامه گفته شد که نیروی دریایی پاکستان به طور فعال با شرکای منطقه ای و بین المللی مستقر در اقیانوس هند برای مقابله با دزدی دریایی و انجام عملیات های ضد مواد مخدر جهت حفاظت از منافع مشترک جهانی همکاری می کند.

ارسال نظر

 
1