خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن 8 نظامی ارتش پاکستان درپی عملیات های تی تی پی در وزیرستان جنوبی و خیبر ایجنسی
کد خبر :2002956819

13:54 1402/05/10


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, حملات تروریستی, خیبر ایجنسی, وزیرستان جنوبی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های مختلف مسئولیت حملات تروریستی در وزیرستان جنوبی و خیبر ایجنسی را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های مختلف مسئولیت حملات تروریستی در وزیرستان جنوبی و خیبر ایجنسی را برعهده گرفت.

محمد خراسانی اظهار داشت که مجاهدین مورخه 28 ژوئیه-6 مرداد خودروی ارتش را در نزدیکی پاسگاه سیدگئی بخش سراروغه در وزیرستان جنوبی هدف قرار دادند که در اثر حمله دو نظامی کشته و دو تن زخمی شدند درحالیکه خودرو نیز به صورت کامل منهدم شد.

وی در ادامه این پیام بیان داشت: مجاهدین روز 8 مرداد سنگر دواتوئی زاورکلی بخش شکتوئی را مورد حمله قرار دادند که درپی آن یک نظامی کشته و دو تن زخمی شدند درحالیکه یک دوربین نظارتی نیز منهدم شد.

سخنگوی این سازمان تروریستی در بیانیه ای اذعان داشت که مجاهدین ساعت 6 صبح 9 مرداد به پاسگاه ارینگه تاپ بخش باره تیرا در خیبر ایجنسی حمله کرده و با سلاح تک تیرانداز یک نظامی را به هلاکت رساندند.

ارسال نظر

 
1