خبر فوری

 
دیدارهای مهم رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان با مقامات عالی رتبه روسیه
کد خبر :1874215554

17:38 1403/04/21


برچسب ها : پاکستان و روسیه, دبیر شورای امنیت روسیه, رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان, رئیس کل نیروهای مسلح روسیه, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, مسکو, وزیر دفاع روسیه,

رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان در جریان سفر رسمی خود به روسیه با مقامات عالی رتبه نظامی این کشور به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


مسکو: به گزارش راز نیوز| رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان در جریان سفر رسمی خود به روسیه با مقامات عالی رتبه نظامی این کشور به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال ساحر شمشاد میرزا رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان که در صدر هیئت بلندپایه نظامی به مسکو سفر کرده است روز گذشته به صورت جداگانه با ژنرال الکساندر فومن وزیر دفاع، الکساندر وندیکتوف معاون دبیر شورای امنیت روسیه و ژنرال اس وای استراکوف معاون ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارها امور مختلف مربوط به توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلفی همچون تجارت، انرژی و امنیت مورد بحث و بررسی از سوی طرفین قرار گرفت.

مقامات دو کشور همچنین به بررسی سطح همکاری های موجود نظامی میان دو کشور و نیز وضعیت امنیت و تروریسم در منطقه پرداخته و نسبت به ارتقای همکاری های نظامی دوجانبه توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1