خبر فوری

 
ربوده شدن درجه دار ارتش پاکستان به دست عناصر تروریستی از دیره اسماعیل خان
کد خبر :1839678342

11:03 1403/06/08


برچسب ها : افراد ربوده شده, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دیره اسماعیل خان, سرهنگ,

یک درجه دار ارتش پاکستان به همراه دو تن از نزدیکان خود توسط عناصر تروریستی از دیره اسماعیل خان ربوده شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| یک درجه دار ارتش پاکستان به همراه دو تن از نزدیکان خود از دیره اسماعیل خان ربوده شد.

به گزارش نیروی پلیس: سرهنگ خالد، آصف معاون کمیسر منطقه و فهد کارمند ثبت احوال درحالیکه برای مراسم درگذشت پدر سرهنگ خالد به منطقه آمده بودند توسط عناصر مسلح تروریستی ربوده شدند.

سرهنگ خالد به همراه برادرش آصف و برادر زاده خود به منظور برگزاری مراسم درگذشت پدر به منطقه آمده بودند که حین حضور در مسجد محله خادر خیل بخش کولاچی شهرستان دیره اسماعیل خان، توسط عناصر مسلح تروریستی ربوده شدند.

پس از این اقدام گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

گفتنی است پیش از این هم عناصر مسلح ناشناس خودروی امنیتی خصوصی حامل 40 میلیون روپیه را مورخه یکم آگوست از منطقه هتاله بخش کولاچی ربوده بودند. عناصر مسلح راننده و محافظان خودرو را آزاد کرده و پس از غارت مبلغ موجود، خودرو را به آتش کشیده و از محل متواری شدند.

تکمیلی:

ویدیوهایی از سه فرد ربوده شده توسط تحریک طالبان پاکستان، در رسانه ایکس منتشر شده است که این افراد در این پیام های ویدیویی با بیان اینکه ما تحت بازداشت طالبان و در منطقه ای بسیار دورتر از محدوده حاکمیت پاکستان هستیم، از دولت خواستار پذیرش مطالبات طالبان شده و به خانواده خود گفتند که در عوض هیاهو در فضای مجازی، از دولت بخواهند تا خواسته های طالبان را بپذیرد. 

 

ارسال نظر

 
1