خبر فوری

 
توافق پاکستان و مالزی برای برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک وزیران در اسلام‌آباد
کد خبر :1822835789

16:13 1403/02/10


برچسب ها : انور ابراهیم, پاکستان و مالزی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر مالزی, نشست کمیسیون مشترک, نشست کمیسیون وزیران,

محمد شهباز شریف و انور ابراهیم نخست وزیران پاکستان و مالزی امروز در حاشیه اجلاس ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض دیدار کردند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف و انور ابراهیم نخست وزیران پاکستان و مالزی امروز در حاشیه اجلاس ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض دیدار کردند.

نخست وزیر پاکستان ضمن تمجید از مدیریت همتای مالزیایی خود، از دانش و آگاهی وی در زمینه هنر و ادبیات به ویژه علامه اقبال لاهوری شاعر ملی پاکستان، قدردانی کرد.

نخست وزیر مالزی در این بین چند کلمه به زبان اردو ایراد کرد و به موسسات آموزشی پاکستان که در گذشته دانشجویان مالزیایی در رشته های پزشکی و مهندسی در آنها تحصیل می کردند، اشاره کرد.

دو طرف برای تعمیق مناسبات دو طرفه در زمینه برگزاری فوری اجلاس آتی کمیسیون مشترک وزیران در اسلام‌آباد، توافق کردند.

رهبران دو کشور با اشاره به روابط تاریخی میان دو کشور پاکستان و مالزی در حوزه های آموزش، فناوری اطلاعات، دام و تجارت، بر عزم خود جهت ارتقای بیشتر سطح همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

شهباز شریف با هدف ارتقای سطح مراودات تجاری و سرمایه گذاری فی‌مابین، از هیأت های بازرگانی و تجاری مالزی دعوت به سفر به پاکستان کرد. وی از همتای مالزیایی خود نیز برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

ارسال نظر

 
1