خبر فوری

 
ممنوعیت برگزاری نماز عید قربان در جامو و کشمیر توسط دولت اشغالگر هند
کد خبر :1799991669

16:31 1402/04/09


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, جامو و کشمیر, دولت هند, سرینگر, عید قربان, کشمیر اشغالی,

مردم کشمیر، مظلوم تر از همیشه با تمهیدات امنیتی و نظامی دولت حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) در جامو و کشمیر اشغالی تحت هند، از فضیلت اقامه نماز باشکوه عید قربان بازماندند.


 

جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز | مردم کشمیر، مظلوم تر از همیشه با تمهیدات امنیتی و نظامی دولت حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) در جامو و کشمیر اشغالی تحت هند، از فضیلت اقامه نماز باشکوه عید قربان بازماندند.

دولت اشغالگر و ظالم هند در اقدامی خصمانه از اقامه نماز باشکوه عید قربان در مسجد و عیدگاه تاریخی سرینگر و عیدگاه شهر اسلام آباد در جنوب جامو و کشمیر جلوگیری کرد.

دولت اشغالگر هند با مسدود نمودن دروازه اصلی مسجد جامع سرینگر، تعداد بسیاری از سربازان ارتش، شبه نظامیان و نیروی پلیس هند را در شهرهای مختلف این ایالت مستقر کرد تا بتواند اعتراضات گسترده مردم علیه حاکمیت را سرکوب نماید.

دولت همچنین استفاده از تمامی سایت ها و پلتفرم های اجتماعی از جمله توییتر و فیس بوک را ممنوع کرده و آنها را به دقت زیر نظر دارد و چنانچه شهروندی در این منطقه مطلبی را با عنوان ظلم حاکمیت هند در جامو و کشمیر منتشر نماید، طبق قانون ایمنی عمومی و قانون پیشگیری از فعالیت های غیرقانونی هند، دستگیر و مجازات خواهند شد.

رهبری کنفرانس حریت همه احزاب در بیانیه ای، ممنوعیت اقامه نماز عید قربان در مسجد تاریخی، عیدگاه و سایر مکان های سرینگر را به شدت محکوم کرد و آن را دخالت آشکار در امور مذهبی خواند.

ارسال نظر

 
1