خبر فوری

 
 
عملیات های تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان در کوهات و کلاچی
کد خبر :1751955714

12:31 1402/03/17


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حملات تروریستی, سوات, محمد خراسانی, کلاچی, کوهات,

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان از حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی پاکستان در کلاچی و کوهات خبر داده و بیان داشت که نیروی پلیس طی درگیری ساختگی در سوات، مجاهدین را به قتل رسانده است و حمله ای از سوی مجاهدین و درگیری صورت نگرفته است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| رسانه عمر مدیا وابسته به تحریک طالبان پاکستان گزارش های مختلفی از حملات عناصر تروریستی وابسته به این گروه را به نقل از محمد خراسانی منتشر کرده است.

محمد خراسانی سخنگوی این سازمان ممنوعه بیان داشت که مجاهدین روز دوشنبه (5 ژوئن / 15 خرداد) کلانتری جنگل خیل واقع در شهر کوهات را با نارنجک دستی هدف حمله قرار دادند که احتمال کشته شدن نیروها وجود دارد.

وی همچنین در بیانی دیگر اظهار داشت که مجاهدین شیردل ظهر روز سه شنبه (16 خرداد) علیه کاروان نظامی در منطقه لونری واقع در کلاچی کمین کردند. در این درگیری طولانی مدت یک و نیم ساعته یک تانک و سه خودروی نظامی هدف قرار گرفته و تمامی نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند، از طرفی مجاهدین یک کوادکوپتر مجهز به دوربین مورد استفاده برای جاسوسی را سرنگون کردند.

سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه ای دیگر درگیری نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان سوات را ساختگی توصیف کرده و بیان داشت که روز گذشته (5 ژوئن / 15 خرداد) پلیس سوات از دستگیری دو مجاهد خبر داد سپس تصاویر آنها را در مقابل رسانه ها به نمایش گذاشت و امروز (6 ژوئن / 16 خرداد) با نشان دادن چهره فرعونی خود، همان مجاهدین را به شهادت رساند و تصاویر آنها را منتشر ساخت و خبر داد که به پلیس حمله شده است که در پاسخ به آن سه مجاهد کشته شده اند. اخبار حمله هیچ گونه صحتی ندارد بلکه این ها همان مجاهدینی هستند که چند روز قبل دستگیر شدند و امروز در یک درگیری ساختگی به شهادت رسانده شدند انا للہ وانا الیہ راجعون ـ

بخوانید: دستگیری یک تروریست و یک تسهیل گر در منطقه چارباغ شهرستان سوات

هلاکت 3 عنصر تروریستی سازمان ممنوعه در عملیات پاکسازی دایره مبارزه با تروریسم در سوات

ارسال نظر

 
1