خبر فوری

 
خشم سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه از هلاکت مسعود الرحمن عثمانی و تهدید به انتقام گیری از شیعیان و ایران
کد خبر :1706838021

17:56 1402/10/17


برچسب ها : احمد لدهیانوی, اسلام آباد, افراد تکفیری, اورنگزیب فاروقی, تروریست, تشییع, سرکرده, عناصر تروریستی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه,

پس از هلاکت مسعود الرحمان عثمانی، در مراسم تشییع وی در اسلام آباد، سران گروه تروریستی سپاه صحابه سخنرانی و ایران و شیعیان پاکستان را تهدید و به نهادهای امنیتی پاکستان اولتیماتوم برای دستگیری قاتلان را دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مسعود الرحمن عثمانی از سرکرده های کلیدی اهل سنت و الجماعت پاکستان (سپاه صحابه) و معاون دبیرکل مرکزی این گروهک تروریستی مورخه 15 دی 1402 به ضرب چندین گلوله شلیک شده از سوی موتورسواران ناشناس در شهرک غوری اسلام آباد پایتخت پاکستان به هلاکت رسید.

این هلاکت هرچند برای برخی از جناح ها باعث مسرت بود، اما از سوی دیگر باعث خشم رهبران گروه تروریستی سپاه صحابه در سراسر پاکستان شده است که در گردهمایی برگزار شده برای مراسم تشییع جنازه در پایتخت پاکستان، این رهبران، ایران و شیعیان را تهدید به انتقام کرده اند که حمله تروریستی صبح امروز یکشنبه 17 دی ماه در منطقه صده شهرستان کرم علیه شیعیان نیز در واکنش به هلاکت مسعود الرحمن صورت گرفته است.

محمد عطاء دیشانی رهبر ایالت خیبر پختون خوا حزب اهل سنت و الجماعت یا همان گروه تروریستی سپاه صحابه در سخنانی در اسلام آباد، با بیان اینکه سفیر ایران در پاکستان باید یکی از نامزدهای پرونده تشکیل شده در این قتل باشد، گفت: ما میدانیم که این سفارتخانه در نقاط مختلف پاکستان از جمله پاراچنار، گلگیت بلتستان چه فعالیت هایی دارد؛ ما در مسیر "ناموس صحابه" جان خود را فدا خواهیم کرد. او در ادامه اظهارات خود خطاب به حضار گفت که شماها درخواست دارید تا جنازه را مقابل پارلمان برده و در آنجا تحصن کنیم، من به شما می گویم که ما به خانه هایشان یورش خواهیم برد.

عطاء دیشانی خطاب به اصحاب رسانه گفت: رسانه ها ثبت کنند که قاتلان شهدای ما ایران و ایرانی ها هستند و دیپلمات های ایران در این حوادث دخیل می باشند.

وی افزود: به نظر من زمان عمل فرا رسیده است و ما ان شاء الله اقدام خواهیم کرد و نشان خواهیم داد؛ آنها مدعی صلح هستند، اما یک یک از رهبران و همراهان ما را به شهادت می رسانند پس باید ببینیم که قاتلان علامه شهید مسعود الرحمن به هلاکت می رسند. وی خطاب به نهادهای امنیتی بیان داشت که اگر شما ها این کار را انجام ندهید، قطعا ما خود انتقام خواهیم گرفت. مطلع شدیم که از پاراچنار برخی از کاربران در فضای مجازی ابراز خوشحالی می کنند، ما آنها را در همان منطقه مداوا خواهیم کرد و به حسابشان می رسیم.

گفتنی است یک روز پس از این سخنرانی، صبح یکشنبه 17 دی عناصر تروریستی ناشناس یک ون و یک خودروی شخصی را در شهرستان کرم هدف حمله تروریستی قرار دادند که براساس گزارش منابع رسمی پاکستان، منجر به شهادت 4 تن از جمله یک زن و زخمی شدن 3 نفر شده است.

وی همچنین تاکید داشت که لایحه جنجالی ناموس صحابه به تصویب برسد و در غیر این صورت راهپیمایی به همراه جنازه مسعود الرحمن به سمت پارلمان حرکت خواهد کرد.

یکی از سخنرانان در مراسم گردهمایی در اسلام آباد اظهار داشت که مسعود الرحمن همواره به ما این را آموخت که با شیعیان باید دشمنی کنیم چون آنها دشمن صحابه می باشند.

شایان ذکر است در این اجتماع شعار هایی چون "کافر کافر شیعه کافر" و "قاتل قاتل شیعه قاتل " سر داده شد.

اورنگزیب فاروقی از سرکرده های فعال سپاه صحابه در این گردهمایی سخنان خود را با اظهارات تند و بی اساس علیه رهبران شیعه در پاکستان آغاز و ضمن ایجاد تنفر در اذهان عناصر تکفیری نسبت به سازمان مردم نهاد JDC که همواره سعی در حل مشکلات مردمی و خاتمه فقر دارد، گفت: ما می دانیم که آژانس های اطلاعاتی دشمن سعی دارند در پاکستان تفرقه گرایی راه بیندازند، ما می دانیم که آنها برای تجزیه کشور پاکستان برنامه ریزی کرده اند، ما می دانیم که ایران با همکاری موساد و هند سعی به آسیب رساندن به کشور ما را دارند و ما در حال خنثی سازی این برنامه و توطئه هستیم.

وی افزود: من به شعاری که برادران عزیز من سردادند که به سمت پارلمان می رویم، به این شعار احترام می گذارم، اما این رفتن همچون ورود اعظم طارق به پارلمان خواهد بود، شعار این جا سرداده ایم و تصمیم در آنجا اتخاذ خواهد شد. پلیس، پارلمان، ارتش همه اینها برای ما است و ما برای آنهاییم و این کشور برای همه ما است. رهبر عزیز ما (لدهیانوی) اولتیماتوم خواهد داد و زمان تعیین می کند، تا آن موقع ما صبر خواهیم کرد، اما پس از اتمام این مدت، دیگر نوبت شما ها خواهد بود.

محمد احمد لدهیانوی نیز طی سخنانی تهدید آمیز خاطر نشان ساخت که نباید صبر و بردباری ما را امتحان کنید، در این امتحان ها طوری نشود که کاسه صبرمان لبریز شود یا این جوانان در مسیر دیگری گام بردارند، آن موقع که این جوان ها از اختیار ما خارج شوند، دیگر شما صدا خواهید زد و صدایتان به گوش ما نخواهد رسید.!

وی به نهادهای امنیتی هشدار و اولتیماتوم داد که 10 ژانویه سالروز شهادت مولانا ایثار القاسمی است و تا روز جمعه 12 ژانویه (22 دی) باید قاتلان شهید مسعود الرحمن دستگیر شوند و ما آنها را می خواهیم، تا جمعه آینده ما قاتل را می خواهیم، و ما آن روز باید اعلام کنیم که قاتل بازداشت شده است، در غیر این صورت شما ها باید پس از این جمعه منتظر اعلام استراتژی و موضع ما باشید.

احمد لدهیانوی خطاب به نهادهای امنیتی گفت که این حضار و جوانان و احساسات شان در دستان ما است و ما کنترل می کنیم، اما نباید بیش از این از ما امتحان صبر گرفته شود. 

ارسال نظر

 
1