خبر فوری

 

منامه: به گزارش راز نیوز | ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در یک سفر رسمی دو روزه به منامه پایتخت بحرین سفر کرد.

رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در این سفر با مقامات عالی از جمله حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه، سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه ولی عهد، خلیفه بن احمد آل خلیفه رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی و شیخ محمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه، فرمانده گارد ملی بحرین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری های نظامی و امنیتی میان پاکستان و بحرین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ژنرال عاصم منیر همچنین مهمان اصلی بیست و هفتمین روز تاسیس گارد ملی بحرین بود و با رژه افتخاری مورد استقبال گرم قرار گرفت.

در همین حال، فرمانده گارد ملی بحرین از ارتش پاکستان به دلیل ارائه آموزش به گارد ملی بحرین در زمینه های نظامی و مبارزه با تروریسم کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.

پادشاه بحرین همچنین به پاس قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های چشمگیر ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در راستای ارتقای روابط دوجانبه بین دو کشور برادر، مدال نظامی یا همان نشان درجه یک بحرین را به وی اعطا کرد.

ارسال نظر

 
1