خبر فوری

 
ادعای پلیس پیشاور در رابطه با خنثی سازی پروژه تروریستی
کد خبر :1669415522

14:12 1402/03/17


برچسب ها : CTD, TTP, پلیس پیشاور, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, سرپرست ارشد پلیس, عملیات ضد تروریستی,

سرپرست ارشد دایره مبارزه با تروریسم پلیس پیشاور در نشست خبری بیان داشت که طی عملیات نیروی پلیس در منطقه متنی، 1 تروریست کشته و 5 کیلو مواد منفجره کشف شده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| کاشف آفتاب عباسی سرپرست ارشد دایره مبارزه با تروریسم پلیس پیشاور در نشست خبری با بیان اینکه شهر پیشاور از یک فاجعه بزرگ تروریستی نجات پیدا کرده است، تصریح داشت: نیروهای امنیتی عملیاتی را علیه گروه شینِ (زیر مجموعه تحریک طالبان پاکستان) در منطقه متنی انجام داده و موفق به کشتن یک تروریست شدند.

وی افزود: در منطقه 5 الی 6 تروریست حضور داشتند که به دلیل تاریکی هوا موفق به فرار شدند، درحالیکه منطقه در محاصره نیروهای امنیتی می باشد.

کاشف آفتاب عباسی بیان داشت که گروه شینِ دارای نیروی 10 الی 12 نفره می باشد، در این عملیات نزدیک به 5 کیلوم مواد منفجره هم کشف شده است که قرار بود برای عملیات بزرگی مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست ارشد پلیس بیان داشت که دایره مبارزه با تروریسم CTD در حال ارتقای توانایی های خود است، و اعضای تحریک طالبان پاکستان در مناطق متنی و ایدزی حضور دارند که عملیات های ضد تروریستی علیه این افراد ادامه دارند.

ارسال نظر

 
1