خبر فوری

 
دستگیری 17 تروریست سازمان های ممنوعه از ایالت پنجاب و خنثی سازی حملات به اماکن مذهبی
کد خبر :1636125116

11:59 1402/05/07


برچسب ها : CTD, TTP, ایالت پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, تحریک لبیک پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سپاه صحابه, شهرستان اتک, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, مبارزه با تروریسم,

طی عملیات های مختلف دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب، 17 تروریست وابسته به داعش، تحریک طالبان پاکستان، سپاه صحابه، لشکر جهنگوی و تحریک لبیک پاکستان به جرم طرح ریزی عملیات های تروریستی و نشر محتوای تفرقه افکنی در فضای مجازی دستگیر شده اند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب در بیانیه ای از انجام 132 عملیات در راستای مبارزه با تروریسم در شهرهای مختلف از ایالت پنجاب خبر داده و بیان داشت که در این عملیات ها 17 تن از عناصر تروریستی وابسته به داعش، تحریک طالبان پاکستانTTP و دیگر سازمان های ممنوعه دستگیر شده اند.

در ادامه بیان شد که 10 تروریست دستگیر شده از لاهور، ملتان و دیره غازی خان درحال طرح ریزی عملیات برای انجام حملات به اماکن مذهبی بودند. از طرفی دو فرمانده تحریک طالبان پاکستان دستگیر شده از اتک درصدد هدف قرار دادن شهروندان چینی بودند.

گفته شد که در این عملیات ها مواد منفجره، چاشنی انفجاری، اسلحه، گلوله، نقشه هایی از ساختمان های مهم و نقدینگی کشف شده است. تروریست های دستگیر شده با اسامی عذیر، عادل، رمضان، عبدالرحمن، عثمان، آصف، معاویه، اسامه، رحمن و حضرت شیان شناسایی شده اند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم همچنین اظهار داشت که 7 نفر دیگر به جرم نشر محتوای تفرقه افکنی در فضای مجازی هم دستگیر شده اند. دایره مبارزه با تروریسم ساهیوال، امجد عطاری، الطاف، عدنان، شهریار، اعجاز، حمزه و عثمان را دستگیر کرده است که وابسته به سپاه صحابه، لشکر جهنگوی و تحریک لبیک پاکستان می باشند.

ارسال نظر

 
1