خبر فوری

 
دستگیری یکی از عناصر تروریستی گروه ممنوعه از کراچی
کد خبر :1604076702

12:42 1402/03/18


برچسب ها : CTD, TTP, افغانستان, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, کراچی, کورنگی,

دایره مبارزه با تروریسم CTD طی عملیاتی در خیابان ریرهی منطقه ابراهیم حیدری کورنگی کلانشهر کراچی، یکی از تروریست های وابسته به تحریک طالبان پاکستان مشغول به جمع آوری کمک های مالی را دستگیر کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم CTD عملیاتی را در خیابان ریرهی منطقه ابراهیم حیدری کورنگی انجام داد که در این بین از دستگیری یکی از عناصر وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP خبر داد.

براساس گزارش، در این عملیات که شب گذشته (شب 18 خرداد) انجام شد، یکی از عناصر تحریک طالبان پاکستان به نام غلام نبی که درحال جمع آوری کمک های مالی برای گروه ممنوعه بود دستگیر شده است. به گفته پلیس وی از طریق واتساپ و تلگرام با تروریست های تحریک طالبان در ارتباط بود. از نزد فرد دستگیر شده، رسید و مبلغ جمع آوری شده برای گروه ممنوعه کشف شده است.

در گزارش بیان شد که متهم غلام نبی در بازجویی اعتراف کرده است که قرار بود برای آموزش تروریستی ابتدا به پیشاور و سپس از آنجا به افغانستان فرستاده شود. بازجویی از متهم در مورد دیگر همدستان مخفی شده او در کراچی و برنامه های آنها در آینده، ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1