خبر فوری

 
افتتاح پرواز های مستقیم باکو-کراچی توسط فرماندار ایالت سند و سفیر آذربایجان
کد خبر :1564785125

14:13 1403/02/01


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, سفیر آذربایجان, فرماندار ایالت سند, فرودگاه بین المللی کراچی, کامران تیسوری, کراچی,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان و محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند، پرواز های مستقیم شرکت هواپیمایی آذربایجان از باکو به کراچی را با حضور در فرودگاه بین المللی کراچی، افتتاح کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| خضر فرهادوف سفیر آذربایجان و محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند، پرواز های مستقیم شرکت هواپیمایی آذربایجان از باکو به کراچی را با حضور در فرودگاه بین المللی کراچی، افتتاح کردند.

به گزارش دفتر فرمانداری ایالت سند: خضر فرهادوف سفیر آذربایجان و محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند روز گذشته طی دیداری، امور مورد علاقه مشترک، تقویت مناسبات دو طرفه، آغاز پرواز های مستقیم باکو به کراچی و دیگر مناسبات دو جانبه را مورد تبادل نظر قرار دادند.

پس از این نشست دو جانبه، مقامات دو کشور با حضور در فرودگاه بین المللی شهر بندری کراچی، در مراسم افتتاحیه پرواز های شرکت هواپیمایی آذربایجان ایر به کراچی حضور به عمل رساندند.

کامران تیسوری در گفتگو با مطبوعات، با تاکید بر اینکه آغاز این پرواز های مستقیم، توسعه بیشتر مراودات میان دو طرف را به همراه خواهد داشت، گفت: تصمیم دو کشور به ارتقای سطح همکاری ها در بخش هوانوردی، به نفع دو طرف خواهد بود.

وی با برجسته سازی فرصت های سرمایه گذاری مطلوب در ایالت سند، افزود: از سرمایه گذاران آذربایجانی دعوت می کنیم تا در قطب اقتصادی پاکستان، سرمایه گذاری کنند.

گفتنی است پیش از این شرکت هواپیمایی آذربایجان ایر پرواز های مستقیم به اسلام‌آباد و لاهور داشت که از این پس خط باکو به کراچی نیز آغاز می شود.

ارسال نظر

 
1