خبر فوری

 
عملیات های تروریستی تحریک طالبان در پشین و کرم ایجنسی
کد خبر :1547747058

16:05 1402/05/01


برچسب ها : TTP, پاراچنار, پذیرش مسئولیت حمله, پشین, تحریک طالبان پاکستان, ترور, حملات تروریستی, کرم ایجنسی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی در پشین بلوچستان و کرم ایجنسی خیبر پختون خوا را برعهده گرفت.


بلوچستان/خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در پیام های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی در پشین بلوچستان و کرم ایجنسی خیبر پختون خوا را برعهده گرفت.

به گفته محمد خراسانی: مجاهدین بعدازظهر روز گذشته (31 تیر)، یکی از عوامل سازمان اطلاعاتی ISI را در روستای طورخیل سیدان شهرستان پشین ایالت بلوچستان به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی تصریح داشت که فرد کشته شده به نام باری آغا، از مدتی طولانی در زمینه جاسوسی تحت تعقیب طالبان قرار داشت؛ همدستان وی نیز به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

از طرفی رسانه های نزدیک به نیروهای امنیتی در توئیتر بیان داشتند مرد 60 ساله به نام عبدالباری که در این حمله کشته شده است درحال حمل علوفه با موتورسیکلت بود که توسط دو فرد نقابدار هدف قرار گرفت. وی یک مددکار اجتماعی برجسته بود که به خاطر کمک هایش در منطقه شهرت داشت و وابسته به حزب سیاسی ملی مردمیANP بود. درحالیکه ادعای تحریک طالبان مبنی بر اینکه وی از ماموران اطلاعاتی بود دروغ است.

محمد خراسانی در ادامه تصریح داشت که مجاهدین طی عملیات کمین در منطقه وربشوپتی در پاراچنار از کرم ایجنسی ارتش را هدف قرار داده و یک نظامی را کشته و دو تن را زخمی کردند.

ارسال نظر

 
1