خبر فوری

 
راهپیمایی چند هزار نفری "ناصران فلسطین" در حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور پیروان ادیان مختلف
کد خبر :1519730799

12:26 1402/08/08


برچسب ها : راهپیمایی, رژیم صهیونیستی, شیعه, شیعیان پاکستان, غزه, فلسطین, مردم فلسطین, کراچی,

شیعیان پاکستان با برگزاری راهپیمایی بزرگ "ناصران فلسطین" در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن در کلانشهر کراچی، همبستگی کامل خود با مردم مظلوم را ابراز داشتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| شیعیان پاکستان از پرچمداران دفاع از مظلوم و مردم همواره در صحنه در دفاع از مظلومان فلسطینی، این بار با برگزاری راهپیمایی بزرگ "ناصران فلسطین" در کلانشهر کراچی، ضمن محکوم کردن جنایات ماشین کودک کشی رژیم صهیونیستی، همبستگی کامل خود با مردم مظلوم غزه را ابراز داشتند.

رهبران و پیروان ادیان هندو، سینگ و مسیحی با شرکت در این راهپیمایی بزرگ، با قرار گرفتن در کنار مدافعان مظلوم، ضمن محکوم کردن اقدامات و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، این پیام را به جهان مخابره کردند که دفاع از مظلومان فلسطینی تنها منوط به اسلام و مسلمانان نبوده بلکه برای تمامی امت ها و افراد بیدار می باشد که با دیدن این جنایات، دل هایشان آزرده خاطر شده است.

در این راهپیمایی که جمعیت شرکت کننده 3.500 نفر تخمین زده شده است شامل تعداد زیادی از زنان، کودکان، افراد سالخورده و دانش آموزان نیز بود که با در دست داشتن پلاکارد های مختلف و تصاویری از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و تصاویر شهید قاسم سلیمانی، شرکت کردند. گفتنی است در طول مسیر برگزاری این راهپیمایی، نمایشگاه عکس مرتبط با غزه نیز برپا شده بود که تصاویر به نمایش گذاشته شده از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اشک هر انسان آزاده ای را جاری می کرد.

حجت الاسلام سید حسن ظفر نقوی طی سخنرانی خود با بیان اینکه اکنون زمان آن فرا رسیده است تا ملل مختلف در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل تدابیر سختگیرانه ای اتخاذ کنند و در غیر این صورت تاریخ این بی عدالتی ها را نخواهد بخشید، افزود: به هر حال رژیم نامشروع اسرائیل محو خواهد شد و خون مظلومان فلسطینی نتیجه بخش خواهد بود.

وی ادامه داد که اسرائیل به پایان خود نزدیک شده است و نیروهای مظلوم در جهان علیه ظلم و جنایت به پا خواسته اند. بدترین شکست آمریکا شیطان بزرگ و دیگر مستکبران آغاز شده است.

همچنین حسن رضا سهیل، حجت الاسلام صادق تقوی، حجت الاسلام عقیل موسی، حجت الاسلام رجب علی بنگش، حیدر عباس زیدی، قاضی احمد نورانی، سردار مینگل سینگ و دیگر رهبران در سخنرانی های خود تاکید کردند که جنایات اسرائیل تحت حمایت آمریکا، داستانی تاریک از آزار و شکنجه را رقم می زنند.

حجت الاسلام ناظر تقوی با اشاره به روند درگیری عناصر تکفیری با شیعیان مظلوم در پاراچنار، آن را نشانه ای سوی قدرت های استکباری جهان برای ناامن کردن منطقه عنوان کرد و گفت: زمانی که استکبار به مرگ و افول خود نزدیک می شود، ساده ترین تاکتیک برای آن گسترش فرقه گرایی در کشور های اسلامی است همان چیزی که الان در پاراچنار شاهد آن هستیم.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا جنگ خاورمیان را به جنگ میان شیعه و سنی در پاکستان تبدیل کند، به نحوی که جوانان مظلوم شیعه در پاراچنار به شهادت می رسند، بسیار غم انگیز و مذموم است و ما به دولت هشدار می دهیم که جلوی این روند (شیعه کشی) را بگیرد.

ارسال نظر

 
1