خبر فوری

 
واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی در استان یزد بیش از 50 کشته و زخمی برجای گذاشت
کد خبر :1497611665

11:33 1403/05/31


برچسب ها : اتوبوس, اربعین, اربعین حسینی, پاکستان و ایران, پاکستان و عراق, زائرین پاکستانی, وزارت امور خارجه ایران, یزد,

حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین پاکستانی در استان یزد که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی علیه السلام عازم کشور عراق بود، بیش از 50 کشته و زخمی برجای گذاشت


یزد: به گزارش راز نیوز | حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین پاکستانی در استان یزد که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی علیه السلام عازم کشور عراق بود، بیش از 50 کشته و زخمی برجای گذاشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: آمار شهدا و مصدومان واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در دهستان دهشیر تفت استان یزد به ترتیب به 28 و 23 نفر رسید و همچنین حال 14 نفر از مصدومان که در مراکز درمانی شهید رهنمون، ابرکوه و تفت بستری شدند وخیم گزارش شده است.

این حادثه ناگوار در ساعت 21 و 54 دقیقه شامگاه سه شنبه 30 مرداد (20 اوت) رخ داد و منابع استانی یزد تعداد سرنشینان اتوبوس که همه پاکستانی بوده و برای مراسم اربعین عازم کشور عراق بودند را 51 نفر اعلام کردند.

ملکزاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد اظهار داشت: استانداری یزد با هماهنگی وزارت امور خارجه برای اختصاص یک فروند هواپیما جهت انتقال مصدومان و شهدای این حادثه به کشور پاکستان، اقدام کرده است.

وی ادامه داد: متوفیان برای بررسی علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند و 9 پزشک در حال بررسی این موضوع هستند ضمن آنکه وسایل شخصی متوفیان و مصدومان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است.

به گفته وی امدادگران تا ساعت سه بامداد در حال جستجو در صحنه بودند.

ارسال نظر

 
1