خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن نه نیروی امنیتی پاکستان در حملات تحریک طالبان
کد خبر :1480767777

13:21 1402/05/25


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, پشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, حملات تروریستی, وزیرستان جنوبی,

گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان در پیام های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی پاکستان در سه روز گذشته را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی اظهار داشت که مجاهدین مورخه 22 مرداد طی عملیات در منطقه باره تیرا میدان واقع در خیبر ایجنسی، پاسگاه خوگی ارتش پاکستان را با سلاح تک تیرانداز هدف قرار دادند که در این حمله یک نظامی کشته شد.

وی همچنین گفت: مجاهدین 23 مرداد عملیات چریکی علیه پاسگاه مشترک پلیس و نیروی سپاه مرزیFC در جمرود انجام دادند که منجر به هلاکت 2 نظامی و زخمی شدن یک تن شد. در این عملیات از سلاح لیزری و نارنجک دستی استفاده شد.

سخنگو بیان داشت: تیم تیراندازی سریع تحریک طالبان مورخه 23 مرداد یکی از پرسنل سازمان استخبارات نظامی پاکستان MI به نام مرتوض مرتضی را به ضرب گلوله هدف قرار داده و به قتل رساندند.

به گفته سخنگوی این سازمان ممنوعه: مجاهدین 22 مرداد یک خودروی نظامی را در منطقه بازِ بخش لدا وزیرستان جنوبی با بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

محمد خراسانی در پیامی مسئولیت دو حمله در پیشاور را برعهده گرفت و تصریح داشت که مجاهدین شب 24 مرداد پاسگاه پلیس در منطقه ارمر را با پرتاب نارنجک مورد حمله قرار دادند که در این بین یک پرسنل پلیس زخمی شد. حمله دوم با سلاح لیزری علیه پاسگاه شودانه ارتش و سپاه مرزی انجام شد که در این حمله یک نظامی کشته شد.

ارسال نظر

 
1