خبر فوری

 
منابع خبری: کشته شدن یکی از شبه نظامیان بلوچ که با عنوان فرد ربوده شده معرفی می شد
کد خبر :1314961212

14:18 1402/05/02


برچسب ها : BLF, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی, نیروهای لیویز,

براساس گزارش منابع خبری نزدیک به نیروهای امنیتی، طی عملیات نیروهای لیویز علیه مخفیگاه بی ال اف، یکی از تروریست ها به نام دوست محمد که پیش از این توسط سازمان هایی به عنوان فرد ربوده شده معرفی می شد، کشته شد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| حساب کاربری نزدیک به نیروهای امنیتی پاکستان در گزارشی اظهار داشت که نیروهای لیویز امروز (دوشنبه 2 مرداد) در آواران علیه مخفیگاه شبه نظامیان بلوچ وابسته به گروه جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF عملیات انجام دادند.

براساس گزارش، نیروهای امنیتی عملیاتی مبتنی بر اطلاعات را انجام دادند که طی تبادل آتش یک تروریست به نام دوست محمد ملقب به دوستین فرزند ریاض احمد کشته شد. در ادامه گفته شد که پیش از این سازمان های خاصی ضمن برگزاری اعتراضات، وی را فرد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی معرفی می کردند.

 

همچنین گفته شد کشته شدن دوستین بلوچ در این عملیات نشان داد که وی به تروریست های BLF پیوسته و در حملات مختلف ضد نیروهای امنیتی و تاسیسات نظامی مشارکت فعال داشته است.

ناگفته نماند که نیروهای دایره مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان در دفعات متعدد افراد ربوده شده را طی درگیری های ساختگی به ضرب گلوله کشته و سپس این افراد را به عنوان ترویست های کشته شده طی درگیری با نیروهای امنیتی معرفی می کنند.

ارسال نظر

 
1