
اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و ایران در گفتگوی تلفنی بر تداوم رایزنی ها در جهت ایجاد صلح پایدار در منطقه تاکید کردند.
سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان شب گذشته در گفتگوی تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران، بر تعهد اسلامآباد برای ایفای نقش سازنده در راستای تحقق صلح پایدار و ثبات در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز شنبه با انتشار بیانیهای اعلام کرد که عباس عراقچی از حمایت مستمر پاکستان در پیشبرد روند صلح قدردانی کرده است. وی همچنین از اسلام آباد بهخاطر تسهیل بازگشت امن و روان خدمه و ماهیگیران ایرانی به کشورشان تشکر کرد.
بر اساس این بیانیه، دو طرف توافق کردند که تماسها و رایزنیهای نزدیک خود را ادامه دهند.