خبر فوری

 
دیدار های جداگانه سفیر مسعود خان با مقامات ارشد ایالات متحده آمریکا
کد خبر :1251428612

10:19 1403/02/13


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, تسلیحات هسته ای, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, سلاح های هسته ای, مبارزه با تروریسم, مسعود خان, واشنگتن,

سفیر پاکستان در آمریکا روز گذشته با مقامات این کشور چون هماهنگ کننده اداره مبارزه با تروریسم، سرپرست تشریفات و معاون مدیر امور دفاعی منع گسترش سلاح های هسته ای دیدار کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| مسعود خان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه میزبان مقامات ارشد این کشور در ساختمان سفارت، بود.

خانم الیزابت ریچارد هماهنگ کننده اداره مبارزه با تروریسم آمریکا با مسعود خان دیدار کرد.

در این نشست در مورد همکاری جاری میان دو کشور پاکستان و ایالات متحده آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم برای مقابله با چالش های اضطراری مورد تبادل نظر قرار گرفت. طرفین تعهد خود به مشارکت دو جانبه برای پاکسازی غده تروریسم از منطقه را ابراز داشتند.

مسعود خان همچنین با اتان روزنزوایگ سرپرست تشریفات آمریکا و شارون وبر معاون وی، دیدار کرد.

بر اساس گزارش بخش رسانه ای سفارتخانه پاکستان در واشنگتن: در این بین گفتگوی عالی در مورد مناسبات دو جانبه، پیوند های فرهنگی و مهمتر از همه روابط مردمی که موجب تحکیم مراودات دو کشور شده است، انجام شد.

در ادامه روند دیدار ها در روز گذشته، مسعود خان با خانم کوری هیندرستین معاون مدیر امور دفاعی منع گسترش سلاح های هسته ای آمریکا دیدار داشت. در این بین در مورد پیگیری نشست های امنیت هسته ای و استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای بحث شد.

ارسال نظر

 
1