خبر فوری

 
توسعه تعاملات تجاری و اقتصادی میان پاکستان و امارات متحده عربی محور گفتگوی مقامات عالی دو کشور
کد خبر :1182380544

10:46 1403/01/30


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, محمد اورنگزیب, واشنگتن, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

مقامات عالی رتبه پاکستان و امارات متحده عربی در جریان دیدار با یکدیگر در واشنگتن سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه پاکستان و امارات متحده عربی در جریان دیدار با یکدیگر در واشنگتن سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد اورنگزیب وزیر خزانه دارایی و درآمدهای دولت فدرال پاکستان که به منظور شرکت در نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در واشنگتن حضور دارد روز گذشته با محمد بن هادی الحسینی وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی در امور مالی و هیئت همراه دیدار و رایزنی نمود.

دو طرف در این دیدار ضمن بررسی سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور در بخش تجاری و اقتصادی نسبت به ارتقای این همکاری‌ها و تحکیم روابط تأکید کردند.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه دوستانه میان اسلام آباد و ابوظبی بر اهمیت و جایگاه روابط با امارات در سیاست خارجی پاکستان تأکید کرد.

وی از همکاری‌ها و حمایت‌های دولت امارات با پاکستان برای مقابله با چالش‌های اقتصادی تمجید نمود.

اورنگزیب همچنین گزارشی از اقدامات دولت پاکستان در اصلاح و بهبود بخش‌های مختلف به ویژه نهادهای دولتی مرتبط با مالیات و انرژی را به وزیر اماراتی ارائه داد.

وی عنوان داشت: پاکستان خواهان پیوند مجدد با بانک‌های خاورمیانه و گسترش روابط خود با این نهادهای مالی است.

ارسال نظر

 
1