خبر فوری

 
 
ترور فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان و جماعت الاحرار
کد خبر :1182316521

19:07 1402/03/12


برچسب ها : TTP, استان ننگرهار, افغانستان, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, ترور, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, جماعت الاحرار, حزب الاحرار, ژوب, ننگرهار,

منابع خبری در توییتر مدعی شدند که فرماندهان کلیدی گروه های تروریستی جماعت الاحرار در استان کنر افغانستان و تحریک طالبان پاکستان در ایالت بلوچستان پاکستان هدف حملات ترور قرار گرفته اند.


بلوچستان / ننگرهار: به گزارش راز نیوز| منابع خبری در توییتر مدعی شدند که فرماندهان کلیدی گروه های تروریستی جماعت الاحرار در استان کنر افغانستان و تحریک طالبان پاکستان در ایالت بلوچستان پاکستان هدف حملات ترور قرار گرفته اند.

به گفته این منابع، طلحه با نام مستعار مولانا فرمانده سازمان ممنوعه جماعت الاحرار در استان کنر افغانستان توسط افراد ناشناس کشته شد. فرمانده طلحه در جماعت الاحرار جایگاه مهمی داشت و بر عملیات حملات انتحاری آنها نظارت می کرد و در ایجاد بمب گذاران انتحاری تخصص داشت.

از طرفی بیان شد که سربکف مهمند فرمانده حوزه ژوب تحریک طالبان پاکستان TTP با سم مسموم شده و از روز گذشته پنجشنبه (11 خرداد) بیهوش می باشد. وی پیش از این در دوران اختلاف با تحریک طالبان از فرماندهان جماعت الاحرار بود. وی در حال حاضر در افغانستان تحت معالجه قرار دارد. از طرفی منابع در آخر این پیام نوشتند که تحریک طالبان پاکستان خبر مسوم شدن با زهر این فرمانده را دروغ عنوان کرده است.

ارسال نظر

 
1