خبر فوری

 
فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از بلوچستان: موفقیت بلوچستان موفقیت پاکستان است
کد خبر :1163115604

09:37 1402/12/18


برچسب ها : بلوچستان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, شهرستان آواران, فرمانده ارتش پاکستان,

امیر ارتشبد عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان طی بازدید از شهرستان آواران ایالت بلوچستان، متعهد به حمایت از کشاورزان و رهبران محلی شد و گفت: موفقیت بلوچستان، موفقیت پاکستان است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| امیر ارتشبد عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان طی بازدید از شهرستان آواران ایالت بلوچستان، متعهد به حمایت از کشاورزان و رهبران محلی شد و گفت: موفقیت بلوچستان، موفقیت پاکستان است.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، در بدو ورود فرمانده ارتش، وی توسط فرمانده سپاه بلوچستان مورد استقبال قرار گرفته و در طول این بازدید در جریان اوضاع امنیتی ایالت، تلاش های صورت گرفته از سوی ارتش پاکستان در زمینه کشاورزی و توسعه اقتصادی و اجتماعی ایالت، قرار گرفت.

روابط عمومی ارتش در ادامه این بیانیه بیان داشت که ژنرال عاصم منیر در این بازدید ضمن گفت و گو با خانواده های شهدا، رهبران محلی و کشاورزان، متعهد به حمایت بی دریغ ارتش در راستای تامین امنیت و رفاه آنها شد و به قربانی های شهدا ادای احترام کرد.

ژنرال عاصم منیر در ادامه این گفت و گو بر اهمیت کشاورزی و طرح پاکستان سبز ارتش تاکید کرد و گفت: تمامی تسهیلات کشاورزی از جمله وام آسان کشاورزی، بذر، کود، لوله خورشیدی، راهنمایی کارشناسان کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد تا در ساخت و توسعه پاکستان شریک شوند.

سخنگوی ارتش بیان داشت که فرمانده ارتش پس از این دیدار، دانشکده افسری آواران را افتتاح و ساخت یک دانشکده افسری دیگر در بلوچستان را مورد ستایش قرار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است که فرمانده ارتش گفت: موفقیت بلوچستان موفقیت پاکستان است، مردم پاکستان به مردم شجاع بلوچستان افتخار می کنند که در برابر همه سختی ها ایستادگی می کنند. نیروهای مسلح پاکستان و سازمان های مجری قانون به ارائه خدمات خود در حمایت از مردم بلوچستان برای صلح و رفاه ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

 
1