خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی نخست وزیر پاکستان با مقامات کشورهای مختلف در تهران
کد خبر :1149714537

10:17 1403/03/03


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, امام علی رحمانوف, امیر قطر, پاکستان و تاجیکستان, پاکستان و قطر, پاکستان و لبنان, تهران, رئیس جمهور ایران, رئیس جمهور تاجیکستان, شیخ تمیم بن حمد الثانی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در مراسم های گرامیداشت آیت الله رئیسی و همراهانشان در تهران حضور دارد، با مقامات کشورهای مختلف حاضر در این مراسم به دیدار و گفتگو پرداخت.


تهران: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در مراسم های گرامیداشت آیت الله رئیسی و همراهانشان در تهران حضور دارد، با مقامات کشورهای مختلف حاضر در این مراسم به دیدار و گفتگو پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان با مقامات کشورهای قطر، لبنان، ترکمنستان و غیره دیدار و رایزنی نمود.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در این دیدار پیرامون گسترش روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر نمودند.

مقامات دو کشور در این دیدار درباره امور مورد علاقه مشترک و تحولات منطقه‌ای به بحث و گفتگو پرداخته و نسبت به تقویت روابط میان دو کشور در زمینه‌های مورد علاقه توافق نمودند.

نخست وزیر پاکستان همچنین با نبیه بری رئیس مجلس لبنان نیز دیدار چند دقیقه ای داشت، در این دیدار دو طرف درباره موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دیدار با رئیس جمهور تاجیکستان از دیگر دیدارهای نخست وزیر پاکستان در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس جمهور ایران در تهران بود.

شهباز شریف و امام علی رحمان اف در این دیدار تقویت همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و دوشنبه را مورد بحث قرار دادند.

نخست وزیر پاکستان همچنین با علی اسدوف همتای آذربایجانی خود نیز به دیدار و رایزنی درباره روابط دوجانبه میان پاکستان و آذربایجان پرداخت.

ارسال نظر

 
1