خبر فوری

 
"هند در فعالیت های تروریستی داخل پاکستان دخیل است"
کد خبر :1133461815

09:26 1402/11/17


برچسب ها : انوار الحق کاکر, پاکستان و هند, دولت موقت, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, مظفرآباد, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر کشمیر آزاد, کشمیر آزاد, کشمیر پاکستان,

فرمانده ارتش پاکستان طی بازدید از خط کنترل مرزی، هند را مسبب فعالیت های تروریستی درحال وقوع در خاک پاکستان عنوان کرد.


مظفرآباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش و انوار الحق کاکر نخست وزیر پاکستان به همراه نخست وزیر کشمیر تحت کنترل پاکستان روز دوشنبه 16 بهمن ماه همزمان با روز همبستگی با کشمیر، از مظفرآباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان: رهبری در این بین ضمن متعهد شدن به همبستگی کامل با مردم مظلوم کشمیر و اینکه پاکستان همواره تا دستیابی مردم کشمیر به حق مسلم استقلال خود در کنار آنها خواهد ایستاد، گفت: اشغال کشمیر توسط هند غیرقانونی و منافی با قوانین بین المللی می باشد، و این مسئله باید مطابق با قراردادهای سازمان ملل متحد حل و فصل شود.

رهبری پاکستان همچنین بیان داشت که هند با اعمال قوانین سخت یکجانبه و نظامی و تحت تدابیر شدید امنیتی سعی دارد نسبت جمعیتی کشمیر را تغییر دهد اما توطئه های این چنینی نمی تواند عزم ملت کشمیر را سرکوب کند.

گفتنی است در ادامه این سفر، ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از خط کنترل مرزی بخش ساریان بازدید به عمل آورد که در این بین توضیحاتی در مورد تحولات اخیر به وی ارائه شد.

ژنرال عاصم منیر طی گفت و گو با سربازان با تاکید بر این موضوع که هرگونه تجاوز یا نقض تمامیت ارضی پاکستان را با عزم ملی وقدرت نظامی کامل پاسخ خواهیم داد، افزود: ارتش پاکستان به درستی از خطر آگاه است و همیشه برای دادن پاسخی مناسب آماده می باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های تروریستی در خاک پاکستان، هند را مسبب و پشت پرده آن عنوان کرد و اظهار داشت: تروریسم تحت حمایت هند به هدف قرار دادن شهروندان پاکستانی در خاک ما گسترش یافته است، پاکستان به افشای همه این تلاش ها و تضمین امنیت شهروندان خود ادامه خواهد داد.

فرمانده ارتش پاکستان ادامه داد: اقدامات غیرقانونی و دخالت های هند در امور کشورهای مختلف در سطح جهانی افشا شده و این کشور با این اقدامات خود مرتکب نقض صریح قوانین بین المللی می شود.  

ارسال نظر

 
1