خبر فوری

 
عملیات های تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف
کد خبر :1133003781

12:45 1402/05/09


برچسب ها : TTP, باجور ایجنسی, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, حملات تروریستی, خیبر ایجنسی, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی، خیبر ایجنسی و باجور ایجنسی را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلفی مسئولیت حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی، خیبر ایجنسی و باجور ایجنسی را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: مجاهدین صبح 8 مرداد عملیات کمین علیه کاروان نظامی در منطقه داکی گوری بخش گریوم واقع در وزیرستان شمالی ترتیب دادند . در این حمله 4 نظامی کشته و تعدادی هم زخمی شدند درحالیکه یک خودرو به صورت کامل منهدم شد.

خراسانی در پیامی دیگر در خصوص حمله تروریستی در خیبر ایجنسی، تصریح داشت: شب 8 مرداد، مجاهدین پاسگاه نیروی پلیس و سپاه مرزی در منطقه اسپین قبر بخش باره واقع در خیبر ایجنسی را با نارنجک دستی و شلیک راکت ها مورد حمله قرار دادند. احتمال تلفات جانی در این حمله بسیار بالا است.

سخنگو اذعان داشت که مجاهدین صبح 7 مرداد یک کامیون ارتش را در منطقه منروجنگل بخش واره ماموند در باجور ایجنسی هدف عملیات کمین قرار دادند که احتمال تلفات جانی بسیار زیاد است. وی در ادامه گفت: حدود 5 روز قبل نیز یک تیم گشتی ارتش پاکستان را با انفجار بمب هدف حمله قرار دادیم که یک نظامی کشته و تعدادی زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1