خبر فوری

 
دستگیری عناصر شبکه تامین مالی تروریسم در کراچی
کد خبر :111624433

13:15 1403/04/10


برچسب ها : CTD, TTP, بازداشت, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم کراچی امروز از دستگیری دو تن از عناصر شبکه تامین مالی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم کراچی امروز از دستگیری دو تن از عناصر شبکه تامین مالی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP خبر داد.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، گفت: حسن گل محسود و بشیر احمد که پیش از این به دلیل تسهیلگری برای تروریسم در فهرست برنامه چهارم مبارزه با تروریسم ایالت سند قرار داشتند، امروز طی عملیاتی در بازار شهرک سهراب کلانشهر کراچی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از نزد افراد بازداشت شده مبلغ هنگفتی از کمک مالی برای تروریسم هم کشف شده است. این افراد به دستور امیر تحریک طالبان پاکستان، از کمک های مالی جمع آوری شده دو عدد سلاح خودکار 9mm را نیز خریداری کرده بودند.

سخنگو خاطر نشان کرد که این افراد به طور غیرقانونی مشغول به اداره ی یک گاراژ خودرو های سنگین در محدوده کلانتری گلزار هجری بودند و درآمد حاصل از آن را به تروریست های تی تی پی کمک مالی می کردند.

ارسال نظر

 
1