خبر فوری

 
طراح حمله به دفتر مرکزی پلیس کراچی طی درگیری با نیروهای امنیتی به هلاکت رسید
کد خبر :1081391801

13:05 1403/05/03


برچسب ها : CTD, TTP, پلیس کراچی, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, دایره مبارزه با تروریسم, هلاکت تروریست ها, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم کلانشهر کراچی طی عملیاتی در کمربندی ناردرن یک تروریست را به هلاکت رساند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم کلانشهر کراچی طی عملیاتی در کمربندی ناردرن یک تروریست را به هلاکت رساند.

معاون رئیس دایره مبارزه با تروریسم کراچی طی گفتگو با مطبوعات در خصوص این عملیات گفت: عمر فاروق تروریست کشته شده وابسته به گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان و طراح عملیات حمله به مرکز پلیس کراچی بود.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی با اطلاع از حضور فرد تروریست عملیاتی را در منطقه موچکو کمربندی ناردرن ترتیب دادند که با حضور در محل با تیراندازی از سوی تروریست مواجه شدند. طی تبادل آتش فرد تروریست به شدت زخمی شد و حین انتقال به بیمارستان برای معالجه، به هلاکت رسید.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم: از نزد تروریست یک عدد سلاح کمری و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شده است. عمر فاروق علاوه بر اینکه طراح عملیات حمله به دفتر مرکزی پلیس کراچی بود، نقش اصلی را در عملیات انفجاری شهرک عباس در سال 2013 میلادی را نیز داشت. متهم پس از تبرئه شدن در سال 2014 میلادی و آزادی از زندان، به افغانستان کوچ کرده بود.

ارسال نظر

 
1