خبر فوری

 
احسان الله احسان: بیانیه های تی تی پی درخصوص الحاق گروهک های جدید ساختگی است
کد خبر :1079032169

14:57 1402/05/02


برچسب ها : TTP, احسان الله احسان, الحاق, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, گروه های تروریستی, گروهک تروریستی,

احسان الله احسان سخنگوی سابق تحریک طالبان در واکنش به پیام های تحریک طالبان پاکستان TTP درخصوص پیوستن گروهک های تروریستی به این سازمان، این روند جاری را ساختگی و برای خوشحال کردن سردار عنوان کرد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه ای از الحاق یک گروهک تروریستی دیگر به زیر مجموعه این سازمان خبر داد.

براساس بیانیه که روز یکشنبه 1 مرداد منتشر شد، یک گروه به رهبری قاری سیف الله ضرار از شهر پیشاور ضمن بیعت به دستان مفتی نور ولی محسود، متعهد به پاسداری از تمامی قوانین و ضوابط تحریک شده است.

احسان الله احسان سخنگوی سابق این سازمان تروریستی در واکنش به پیام های متعدد تی تی پی در ماه های اخیر در مورد الحاق گروهک های جدید از نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا، اظهار داشت که الحاق گروه ها به تحریک طالبان پاکستان قطعا خوشایند است اما تا آنجاییکه من اطلاع دارم این همه گروه هایی که به تی تی پی پیوسته اند، در گذشته وجود نداشتند، درحالیه این روند پیوستن همچنان ادامه دارد.

وی افزود: چرا این طور احساس می کنم که این حرکت تنها، استراتژیک رسانه جهت بزرگ نشان دادن سردار عزیز است. این گروه ها تعداد نیرو و حوزه عملیاتی شان مشخص نیست و حتی شناخته شده نیستند. شاید اخیرا هر تیم 5 نفره را هم به عنوان یک گروه معرفی می کنند و می دانند.

ارسال نظر

 
1