خبر فوری

 
دیدار روسای ارتش پاکستان و انگلیس در حاشیه کنفرانس ثبات منطقه ای در اسلام‌آباد
کد خبر :1067469636

11:55 1403/02/12


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس, راولپندی, ژنرال پاتریک سندرز, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش انگلیس,

ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان و ژنرال سر پاتریک سندرز رئیس ستاد کل ارتش انگلیس روز سه‌شنبه در جلسه افتتاحیه ششمین کنفرانس ثبات منطقه ای پاکستان و انگلیس در دانشگاه دفاع ملی اسلام‌آباد سخنرانی کردند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان و ژنرال سر پاتریک سندرز رئیس ستاد کل ارتش انگلیس روز سه‌شنبه در جلسه افتتاحیه ششمین کنفرانس ثبات منطقه ای پاکستان و انگلیس در دانشگاه دفاع ملی اسلام‌آباد سخنرانی کردند.

همچنین ژنرال سر رولاند واکر از ستاد کل ارتش بریتانیا نیز در این جلسه حضور داشت.

کنفرانس تثبیت پاکستان و انگلیس، گفتگوی دفاعی و امنیتی پرچمدار بین دو کشور است که به طور متناوب در پاکستان و بریتانیا برگزار می شود و مجموعه عظیمی از کارشناسان موضوعی در حوزه های مختلف از جمله دیپلمات ها، مقامات دفاعی، روشنفکران و نمایندگان جامعه مدنی را گرد هم می آورد.

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR گزارش داد که هیأتی 30 نفره بریتانیایی به ریاست سرلشکر تام بیتمن رئیس نیروی مشترک دائمی بریتانیا در ارتباط با این کنفرانس از 29 آوریل به اسلام‌آباد سفر کرده و قرار است تا 3 مه میلادی برابر 14 اردیبهشت در پاکستان حضور داشته باشد.

در طول این کنفرانس، هیئت‌های دو طرف دیدگاه‌های خود را در مورد محیط جهانی و منطقه ‌ای و تأثیر آن بر امنیت ملی و صلح و ثبات منطقه‌ ای تبادل خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است که امسال دامنه بحث از دو جانبه به مسائل منطقه ای گسترش یافته و مقامات دفاعی دو کشور از منطقه نیز در این کنفرانس شرکت دارند.

در ادامه روسای ستاد های ارتش پاکستان و انگلیس دیداری دو جانبه داشتند. ژنرال عاصم منیر و ژنرال سر پاتریک سندرز در مورد موضوعات مورد علاقه حرفه ای و اقدامات برای ارتقای بیشتر روابط دفاعی دوجانبه گفتگو کردند.

ژنرال عاصم منیر از خدمات ژنرال پاتریک سندرز در تقویت روابط نظامی دوجانبه تشکر کرد و به ژنرال رولند واکر برای نامزدی او به عنوان رئیس بعدی ستاد کل ارتش بریتانیا، تبریک گفت.

ارسال نظر

 
1