خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل 9 مسافر و دو عملیات دیگر در بلوچستان را برعهده گرفت
کد خبر :1063501121

10:32 1403/01/26


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نوشکی,

ارتش آزادی بخش بلوچ با برعهده گرفتن مسئولیت قتل 9 مسافر در بلوچستان، آنها را نیرو های نهاد های اطلاعاتی پاکستان معرفی و اذعان داشت که در دو حمله دیگر به همراه انهدام خط ریلی، یکی از انبار های مهمات و اسلحه ارتش در نوشکی را نیز هدف قرار دادیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت قتل 9 مسافر در ایالت بلوچستان، گفت: جوخه عملیات ویژه ارتش آزادی بخش بلوچ شب 25 فروردین در منطقه سربالایی سلطان بزرگراه آر سی دی در فاصله 3 کیلومتری از نوشکی با ایجاد ایست بازرسی، به بررسی خودروها پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه این عملیات بر پایه اطلاعات یگان اطلاعاتی ارتش آزادی بخش بلوچ صورت گرفته است، افزود: سرمچارها مطلع شدند که نیرو های نهاد های اطلاعاتی پاکستان در لباس شخصی و در اتوبوس های مسافربری در حال سفر می باشند. به همین منظور با ایجاد ایست بازرسی و مسدود کردن کامل بزرگراه، با نگه داشتن اتوبوس های مختلف، به بررسی آنها پرداختند؛ در همین بین 9 فرد مشکوک از یکی از اتوبوس ها دستگیر شدند که سرمچار ها پس از بررسی کارت های ملی این افراد، و محرز شدن وابستگی آنها به نهاد های امنیتی پاکستان، این افراد را در دم به هلاکت رساندند و از نزد آنها تعداد قابل توجهی سیم کارت کشف شد.

بخوانید: قتل هولناک سرنشینان اتوبوس مسافربری در بلوچستان پاکستان

سخنگو تصریح داشت: در همین بین یکی دیگر از تیم های شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ، خط ریلی را با بمب دست ساز منهدم کرد.

وی افزود: علاوه بر حملات فوق، به پایگاه و انبار مهمات و اسلحه ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه خیصار ناله نوشکی نیز با شلیک راکت و دیگر سلاح های خودکار حمله کردیم. این حمله که بیش از 20 دقیقه جریان داشت، موجب واردن آمدن تلفات جانی و مالی به دشمن شد.

جیئند بلوچ با تصریح بر اینکه این سازمان مسئولیت تمامی حملات فوق را برعهده می گیرد، اظهار داشت: حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه نیروهای دشمن در لباس نظامی، نیروهای نهاد های امنیتی در لباس شخصی یا تسهیل گران آنها تا زمانی که دشمن مجبور به رسمیت شناختن سرزمین بلوچستان و خارج کردن ارتش خود از این منطقه نشود، ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1