خبر فوری

 
سفر سرلشکر محمد انیق الرحمن به ایران با محوریت گسترش مشارکت دوجانبه در زمینه مبارزه با مواد مخدر
کد خبر :1047179405

18:46 1402/10/06


برچسب ها : پاکستان و ایران, تهران, روابط دوجانبه, سازمان مبارزه با مواد مخدر, مبارزه با مواد مخدر, نیروی انتظامی, همکاری دوجانبه,

سرلشکر محمد انیق الرحمن فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر ارتش پاکستان در جریان سفر خود به ایران با مقامات نظامی بلندپایه این کشور دیدار و گفتگو کرد.


تهران: به گزارش راز نیوز | سرلشکر محمد انیق الرحمن فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر ارتش پاکستان در جریان سفر خود به ایران با مقامات نظامی بلندپایه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
سرلشکر محمد انیق الرحمن در راس هیئتی طی سفر به تهران با اسکندر مؤمنی مشاور رئیس ‌جمهور ایران و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر رایزنی نمود.
در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله اقدامات برای تقویت همکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر میان پاکستان و ایران مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.
فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر ارتش پاکستان پیش از این با سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی ایران به گفتگو و رایزنی پرداخت.
سرتیپ عدنان دانش فرمانده اداره مبارزه با مواد مخدر ایالت بلوچستان نیز در این سفر سرلشکر محمد انیق الرحمن فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر ارتش پاکستان را همراهی کرد.

ارسال نظر

 
1