خبر فوری

 
فرمانده ارتش پاکستان: نفرین بر افغانستان، اگر جان یک پاکستانی به خطر بیفتد / واکنش طالبان
کد خبر :1016547272

12:46 1402/11/06


برچسب ها : TTP, افغانستان, بلوچستان, پاکستان و افغانستان, پاکستان و طالبان, تحریک طالبان پاکستان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان,

ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در مرکز همایش جناح اسلام‌آباد طی صحبت در مورد امنیت پاکستان، گفت: اگر جان یک پاکستانی به خطر بیفتد، پس نفرین به افغانستان.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان روز چهارشنبه در جمع 2.500 دانشجو از دانشگاه های سراسر پاکستان در مرکز همایش جناح اسلام‌آباد در مورد مولفه هایی چون پروپاگاندای رسانه ای، تشدید جنگ میان ایران و پاکستان از سوی حساب های کاربری هند، تحولات سیاسی و امنیت پاکستان صحبت کرد.

هرچند اظهارات ژنرال عاصم منیر به طور رسمی منتشر نشده است، اما برخی خبرنگاران پاکستانی حاضر در مرکز همایش، توضیحاتی پیرامون صحبت های فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان منتشر کرده اند.

ژنرال عاصم منیر در خصوص افغانستان با لهجه ای مصمم اظهار داشت که اگر جان یک پاکستانی به خطر بیفتد، پس نفرین به افغانستان؛ وی تصریح داشت که پشت شورش بلوچستان(شبه نظامیان بلوچ)، افغانستان می باشد و پاکستان همه کاری برای 5 میلیون افغان پناهجو انجام داد اما اگر صحبت از امنیت بچه هایمان باشد، مهاجمان را تعقیب خواهیم کرد.

فرمانده ارتش پاکستان طی صحبت در مورد ایران، اظهار داشت: ایران کشور برادر اسلامی ما است، اما به کسی اجازه نخواهیم داد از پشت به ما خنجر بزند؛ ما حاکمیت و امنیت خود را به خطر نمی اندازیم.

وی در خصوص پروپاگاندای رسانه ای، گفت: نیروهای مسلح همیشه آماده هستند تا با انواع تهدیدها و توطئه ها مبارزه کنند، اما برای پایان دادن به این هیولا، همکاری کل ملت ضروری است، زیرا این وجود پاکستان است که به ما وجود می بخشد، و اگر پاکستانی نباشد، ما هم نخواهیم بود.

وی به جوانان توصیه کرد که به عمق و ماهیت اخبار شبکه های اجتماعی دست یابند و گفت که جامعه بدون تحقیق و تفکر مثبت، با آشفتگی مواجه می شود.

فرمانده ارتش در ادامه از جوانان خواست تا با مثبت اندیشی برای پیشرفت کشور گام بردارند و از افتادن در دام تبلیغات دشمن، خود را حفظ کنند.

 

از طرفی عبد الحمید خراسانی فرمانده پنجشیری تاجیک طالبان افغانستان در واکنش به گزارش های منتشر شده در رسانه ها در خصوص اظهارات تند فرمانده ارتش پاکستان نسبت به افغانستان، گفت: "به زودی رزمندگان مقدس تحریک طالبان پاکستانTTP حکومت کافر و ظالم شما را سرنگون خواهند کرد. اگر ملا هیبت الله دستور دهد پاکستان از روی زمین محو می شود."

 

ارسال نظر

 
1