خبر فوری

 
منع برگزاری نماز جمعه در مسجد جامع سرینگر ایالت جامو و کشمیر اشغالی توسط دولت هند
کد خبر :1016023162

19:04 1402/01/26


برچسب ها : اشغالی, جامو و کشمیر, دولت هند, سرینگر, مسلمانان هند, نماز جمعه, کشمیر اشغالی,

مقامات دولتی هند با منع اقامه و برگزاری نماز جمعه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سرینگر ایالت جامو و کشمیر اشغالی، باعث خشم و عصبانیت مسلمانان در این ایالت شدند.



جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز | مقامات دولتی هند با منع اقامه و برگزاری نماز جمعه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سرینگر ایالت جامو و کشمیر اشغالی، باعث خشم و عصبانیت مسلمانان در این ایالت شدند.

بر اساس جزئیات، کنفرانس حریت همه احزاب (اتحاد احزاب سیاسی و مذهبی آزادی خواه ایالت جامو و کشمیر) در بیانیه ای، منع اقامه و برگزاری نماز جمعه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سرینگر ایالت جامو و کشمیر اشغالی را توسط دولت اشغالگر هند محکوم کرد.

این بیانیه ادعای دولت هند مبنی بر برقراری آرامش و ثبات در ایالت جامو و کشمیر را رد کرد و افزود: 4 هفته است که دولت هند، اقامه نماز جمعه در این مسجد را ممنوع اعلام کرده است و منع برگزاری نماز جمعه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان که در آن هزاران نمازگزار از سراسر ایالت جامو و کشمیر به مسجد جامع سرینگر آیند، اقدامی ظالمانه و ناشایست می باشد.

در همین حال، کنفرانس حریت همه احزاب در این بیانیه حبس خانگی محمد عمر فاروق رئیس کنفرانس حریت همه احزاب، خطیب و امام جمعه مسجد جامع سرینگر توسط دولت اشغالگر هند را محکوم کرد.

ارسال نظر

 
1