خبر فوری

 
کراچی: تبرئه عاملان حمله تروریستی به حسینیه شیعیان منطقه تیموریه و ترور امجد صابری
کد خبر :698044000

17:06 1399/10/04


برچسب ها : امجد صابری, تبرئه, تیموریه, حمله به حسینیه, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, زندان مرکزی, لشکر جنگوی, کراچی,

دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی دو تن از اعضای گروه تروریستی لشکر جنگوی که در قتل 5 نفر از جمله شهید امجد صابری و همچنین حمله به حسینیه شیعیان در منطقه تیموریه نقش داشتند را ادعای عدم وجود شواهد کافی تبرئه نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم کراچی دو تن از اعضای گروه تروریستی لشکر جنگوی که در قتل 5 نفر از جمله شهید امجد صابری و همچنین حمله به حسینیه شیعیان در منطقه تیموریه نقش داشتند را ادعای عدم وجود شواهد کافی تبرئه نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه دادرسی پرونده مربوط به قتل 5 نفر امروز در شعبه ویژه شماره 16 دادگاه مبارزه با تروریسم در زندان مرکزی کراچی برگزار گردید و دادستانی در اثبات اتهامات وارده علیه متهمان ناکام ماند.

بر این اساس دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم، متهمان اسحاق معروف به بوبی و عاصم کیپری را به دلیل عدم اثبات جرایم و ناکافی بودن مستندات و مدارک ارائه شده از 4 اتهام وارده تبرئه نمود و برای 3 متهم دیگر فراری از چنگ نظام قضایی نیز حکم بازداشت با اعتبار قانونی مادام العمر صادر گردید.

طبق این حکم دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم، این دو عضو گروه تروریستی لشکر جنگوی از اتهامات خود مبنی بر حمله به حسینیه شیعیان در منطقه تیموریه، حمله به مطب پزشکی در منطقه یوسف پلازا، ترور فردی به نام مشتاق احمد، قتل اعوان نواز در منطقه یوسف پلازا، قتل امجد صابری مداح و هنرمند در عرصه موسیقی مذهبی تبرئه شدند.

اسامی سه متهم دیگر فراری از چنگ قانون به این شرح اعلام شده است: حماد معروف به چیتا، ملن معروف به توپی والا(کلاهدار) و هاشم معروف به گدو عبدالمجید.

بخوانید: دو مجرم به جرم حمله به یک حسینیه به 2 بار اعدام محکوم شدند
 

ارسال نظر

 
1