خبر فوری

 
 
هلاکت سه تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :1450032506

15:08 1402/01/20


برچسب ها : TTP, ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, گروه حافظ گل بهادر, مرزبان, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در عملیات های مختلف نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی، سه تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان TTP کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات های مختلف نیروهای امنیتی پاکستان در وزیرستان شمالی، سه تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان TTP کشته و یک نظامی ارتش جان خود را از دست داد.

براساس گزارش، نیروهای امنیتی درپی اطلاع از تحرکات تروریست ها در منطقه رزمک از وزیرستان شمالی یک عملیات ترتیب دادند. نیروهای امنیتی تروریست ها را زمانیکه برای انجام عملیات تروریستی از پایگاه خود خارج شده بودند، آنها را هدف قرار دادند که منجر به درگیری میان دوطرف شد.

در این درگیری یک تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان که به گفته منابع از شهروندان افغانستان ولایت پکتیا بود، کشته شد. منابع در ادامه نوشتند که تروریست های تحریک طالبان پاکستان بدون همراه بردن جسد تبعه افغان، از محل متواری شدند و پیش از این هم این گروه تروریستی در صورت کشته شدن یکی از زیرمجموعه های تبعه افغان خود، جسد را در محل درگیری رها می کند.

شایان ذکر است در این درگیری یک نظامی ارتش پاکستان به نام فضل جانان 32 ساله ساکن هنگو طی تبادل آتش سنگین میان دوطرف، جان خود را از دست داد.

همچنین گزارش ها حاکی از هلاکت دو تن از تروریست های تحریک طالبان پاکستان وابسته به گروه حافظ گل بهادر در منطقه مرزی پاکستان-افغانستان می باشد.

به گفته منابع خبری، تروریست ها درصدد عبور از مرز و وارد شدن به پاکستان از افغانستان بودند که نیروهای امنیتی در اقدامی به موقع، این ورود را خنثی و طی تبادل آتش دو تروریست را به هلاکت رساندند.

ارسال نظر

 
1