خبر فوری

 
 
مصاحبه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان با یک خبرگزاری ایرانی
کد خبر :1321025619

17:46 1399/10/13


برچسب ها : اعجاز احمد شاه, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, مبارزه با مواد مخدر, مجید کریمی, مواد مخدر,

اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در رابطه با سفر سرتیپ مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران به پاکستان با خبرگزاری ایرانی مصاحبه ای انجام داد


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در مصاحبه با یک خبرگزاری ایرانی که در رابطه با سفر سرتیپ مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران از پاکستان انجام شده است گفت : هیچ کشوری بدون همکاری بین نهادها دولتی نمی تواند جامعه ای بدون مواد مخدر ایجاد کند، کشورهای همسایه می توانند از طریق همکاری متقابل برای از بین بردن مواد مخدر تلاش کنند.

وزیر کنترل و مبارزه با مواد مخدر پاکستان بیان کرد که خود او به عنوان مدیر منطقه ای نیروی مبارزه با مواد مخدر خدمت کرده است، بنابراین به خوبی از مسائل مربوط به مواد مخدر آگاه است پیشنهاد همکاری ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر مورد استقبال قرار گرفته است. در انتظار سفر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران سرتیپ مجید کریمی به پاکستان هستیم.

اعجاز شاه افزود که هدف وی از بین بردن مواد مخدر و حذف تقاضای مواد مخدر است. با تقاضای کمتر می توان مرتباً با تهیه کنندگان این مواد برخورد کرد. آگاهی از خطرات داروها و کار در توانبخشی بسیار مهم است. جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیز از اولویت های اصلی ما است. موسسات درمان و توانبخشی معتادان نیز زیر نظر هستند. در دیدار با هیئت ایرانی، موضوعات مربوط به دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1