خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP طی بیانیه های جداگانه مسئولیت حملات تروریستی در کوهات، وزیرستان جنوبی  و باجور ایجنسی را برعهده گرفت.

 

کوهات
محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی گفت: مجاهدین تحریک طالبان پاکستان شب جمعه طی حمله ای پاسگاه نیروی پلیس در منطقه ملز از کوهات را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: حمله زمانی انجام شد که نیروی پلیس سعی داشت مجاهدین را متوقف کند، در این حمله یک نیروی پلیس زخمی شد.

وزیرستان جنوبی

سخنگوی این سازمان تروریستی در بیانیه ای دیگر با پذیرش مسئولیت حمله وزیرستان جنوبی با شرح این حمله، اظهار داشت: ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 5 آبان، ارتش پاکستان سعی داشت عملیاتی را علیه مجاهدین در روستای مرکی خیل منطقه جنته بخش شکتوئی از وزیرستان جنوبی انجام دهد.

"در این بین درپی هوشیاری مجاهدین و تیراندازی، دو خودروی نظامی به صورت کامل منهدم شد و 23 نیروی نظامی موجود در خودرو ها به هلاکت رسیده و زخمی شدند. تاکنون اجساد نظامیان کشته شده و تجهیزات نظامی در محل درگیری می باشند. تمامی مجاهدین درگیر در این مبارزه به سلامت به مراکز خود بازگشته اند.  "

باجور ایجنسی

سخنگو در بیانیه ای دیگر اظهار داشت که مجاهدین مورخ 25 اوت-3 آبان با نیروهای ارتش که در بخش لوئی ماموند از باجور ایجنسی کمین زده بودند درگیر شدند، درپی این درگیری 3 نظامی کشته شدند درحالیکه مجاهدین به طور صحیح و سالم از معرکه خارج شدند.

ارسال نظر

 
1