خبر فوری

 
عمران خان در سفری دو روزه عازم مالزی شد
کد خبر :1699134887

10:14 1398/11/14


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و مالزی, عمران خان, مهاتیر محمد, نخست وزیر پاکستان, نشست کوالالامپور, کوالالامپور,

عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور دیدار با مهاتیر محمد همتای مالزیایی خود در صدر هیئت بلندپایه سیاسی عازم کوالالامپور پایتخت این کشور شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور دیدار با مهاتیر محمد همتای مالزیایی خود در صدر هیئت بلندپایه سیاسی عازم کوالالامپور پایتخت این کشور شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه، عبدالرزاق داوود مشاور بازرگانی نخست وزیر و اسد عمر نخست وزیر پاکستان را در این سفر همراهی می کنند.

 عمران خان در جریان این سفر با مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی به صورت رو در رو و در سطح هیئت های دوجانبه سیاسی به دیدار و رایزنی خواهد پرداخت.

طبق گفته سخنگوی دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان علاوه بر این در نشست اتاق در مالزی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این سفر نخست وزیر پاکستان به مالزی بر اساس دعوت رسمی مهاتیر محمد صورت می گیرد، این دومین سفر نخست وزیر پاکستان به مالزی پس از بر عهده گرفتن زمام دولت پاکستان است.

ناگفته نماند پیش از این عمران خان به دلیل فشارهای سیاسی مقامات عربستان سعودی، سفر رسمی خود را جهت شرکت در نشست کوالالامپور لغو نموده بود و در حالی که قرار بود شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه به عنوان نماینده پاکستان در این نشست حضور یابد به دلیل نارضایتی مقامات عربستان، اسلام آباد تصمیم گرفت هیچکدام از مقامات پاکستان در این نشست شرکت نکنند.

ارسال نظر

 
1