خبر فوری

 
 
سرکنسول ایران: پاکستان و ایران به نحو احسنت کرونا را کنترل کردند
کد خبر :347295129

16:01 1399/06/15


برچسب ها : اداره گمرک کویته, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, تجارت, سرکنسول ایران, گمرک,

حسن درویش وند سرکنسول ایران به همراه هیئتش با حضور در اداره گمرک کویته، با عبد الوحید افسر گمرک دیدار و در زمینه گسترش همکاری های تجاری میان دو کشور و استان ها به گفتگو پرداخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| حسن درویش وند سرکنسول ایران به همراه هیئتش با حضور در اداره گمرک کویته، با عبد الوحید افسر گمرک دیدار و در زمینه گسترش همکاری های تجاری میان دو کشور و استان ها به گفتگو پرداخت. سرکنسول ایران با توجه به اهمیت فراهم کردن فرصت های تجاری بر لزوم افزایش ساعت کاری در مرز های مشترک و اضافه کردن گذرگاه ها تاکید کرد. وی با اشاره به عزم مقامات ارشد دو کشور در زمینه تقویت تجارت و مشترکات عمیق تاریخی و فرهنگی، گفت: دو کشور تا حدود زیادی ویروس کرونا را کنترل کرده اند و تجارت نیز همچون سابق شروع شده است. برگزاری نشست های مشترک باتوجه به جمعیت 300 میلیون نفری و پتانسیل های موجود در دو کشور می تواند تقویت روابط دوجانبه را به همراه داشته باشد. وی افزود: تبادل اطلاعات الکترونیکی میان گمرک ، ساخت و توسعه خط ریلی و جاده ها و مسیر های آبی دو کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

عبد الوحید افسر گمرک پاکستان با برجسته سازی اهمیت همکاری های تجاری میان دو طرف ، گفت: تقویت روابط با ایران باتوجه به کشور برادر و دوست بودن در سیاست های خارجی پاکستان رتبه ویژه ای دارد. وی با اتفاق رای با اظهارات سر کنسول ایران، با مهم دانستن ورود کانتینر های باری تا مسافت قابل توجه به کشور های مقابل، ابراز داشت: مقامات فدرال و ایالت نیز به این نکته توجه دارند و آماده حل و فصل کردن مشکلات طی همکاری با ایران هستند.  

ارسال نظر

 
1