خبر فوری

 
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: نشست مشترک مدیریت مرزهای پاکستان و ایران ماه آینده در اسلام آباد برگزار خواهد شد
کد خبر :1153386154

19:00 1398/02/05


برچسب ها : ایران, پاکستان, عمران خان, مرز, نخست وزیر,

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در مصاحبه خبری ابراز داشت، اجلاس های مشترک مدیریت مرزهای پاکستان و ایران، کمیسیون مشترک اقتصادی و دیگر کمیسیون ها ماه آینده میلادی در پایتخت پاکستان اسلام آباد برگزار خواهند شد.


 

به گزارش راز نيوز، دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در مصاحبه خبری ابراز داشت، اجلاس های مشترک مدیریت مرزهای پاکستان و ایران، کمیسیون مشترک اقتصادی و دیگر کمیسیون ها ماه آینده میلادی در پایتخت پاکستان اسلام آباد برگزار خواهند شد.
وی پس از آن طی اشاره به جنایات هند در کشمیر، بیان داشت، همچنان جنایات هند در کشمیر جریان دارد، درپی این جنایات، ارتش هند 2 تن از کوکان مظلوم کشمیری را به قتل رسانده است.
وی سفر دو روزه عمران خان نخست وزیر پاکستان را سفیر موفقیت آمیز خواند و هدف این سفر را توسعه و ارتقاء روابط دوستانه با کشورهای همسایه قلمداد کرد. طی این سفر، طرفین علاوه بر گفتگو در رابطه با تجارت، امور زائران، امنیت مرزی و توسعه روابط اقتصادی درخصوص حل مشترک مسئله کشمیر نیز صحبت کردند.
محمد فیصل همچنین اذعان داشت، بیان من در رابطه با دکتر عافیه صدیقی را وارونه بیان کرده اند، من هیچ گاه نگفتم که دکتر عافیه صدیقی تصمیم بازگشت به کشورش پاکستان را ندارد. تلاش ها برای بازگردانی دکتر عافیه صدیقی از آمریکا ادامه دارند.

قابل ذکر است خبرگزاری های پاکستان در خبری اذعان داشتند که محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانی اظهار داشته است که دکتر عافیه صدیقی تصمیم برای بازگشت به پاکستان را ندارد.

ارسال نظر

 
1