خبر فوری

 
 
سخنگوی اسبق طالبان پاکستان، بلاول بوتو زرداری را تهدید به مرگ کرد
کد خبر :544913924

18:21 1399/04/25


برچسب ها : PPP, TTP, بلاول بوتو زرداری, جنبش طالبان پاکستان, حزب مردمی پاکستان,

احسان الله احسان سخنگوی اسبق گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان بلاول بوتو زرداری رهبر حزب مردمی پاکستان PPP را محکوم به مرگ کرده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| احسان الله احسان سخنگوی اسبق گروه تروریستی جنبش طالبان پاکستان بلاول بوتو زرداری رهبر حزب مردمی پاکستان PPP را محکوم به مرگ کرد و گفت: سرانجام تو نیز همچون مادرت (بینظیر بوتو) خواهد بود. افراد اسلام دوست همواره برای پابرجایی و ثبات پاکستان قربانی داده اند اما افراد بی دینی چون تو، پدر و مادرت تنها به بازی غارت کشور و دستیابی به پادشاهی پرداخته اید.

گفتنی است این واکنش سخنگوی تی تی پی نسبت به پیام تویتری بلاول بوتو در واکنش به شهید خواندن اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده توسط عمران خان نخست وزیر پاکستان در صحن علنی مجلس صورت گرفته است که در پیام گفته بود: "عمران خان به شهید بینظیر بوتو شهید نمی گوید، اما یک تروریست در نگاه آنان شهید است."

گفتنی است تهدید به مرگ بلاول بوتو توسط احسان الله احسان مورد محکومیت شدید از سوی اعضای مختلف حزب مردمی پاکستان PPP از جمله نمایندگان در مجلس ملی این حزب صورت گرفته است. خانم نفیسه شاه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: دولت با همکاری با تروریست هایی مانند  احسان الله احسان، خواستار دنبال کردن چه برنامه ای است؟

فرحت الله بابر رهبر حزب پی پی پی گفت: این تهدید در زمانی انجام شده که یک سناتور از ائتلاف حاکم مردم را به جنگ در افغانستان و کشمیر تحریک کرده و به آنها اطمینان می داد که ارتش حامی آنها خواهد بود. چه انتظاری می توان از چنین افرادی داشت که گاهی تروریست ها را فراری می دهند و گاهی نیز متحدان  ائتلاف، تروریسم را از بین می برند؟

ارسال نظر

 
1